Fy fan hemska dag!

Usch idag är det ingen bra dag. Jag mår inge vidare, jättedåligt väder och en jävla massa mer bekymmer.
Även fast det finns en hel del människor i min omgivning som man kan prata med känner jag att det inte är en enda
av dom som skulle förstå. Dom skulle ha sina åsikter vilket jag förstår men det är inget jag vill veta just nu.
Usch nä, det här är väl nånting jag får älta i min ensamhet tills jag kommer på nånting som gör saken bättre. Eller som blir bäst kanske det heter. Eftersom det är jag själv som satt mig i den situationen är det ju lika bra att lösa det själv och fatta beslut som är bäst för mig, eller oss. Allt är bara väldigt jobbigt och nu ska ja gå och tycka synd om mig själv innan det är dags för att ge Teo lite lunch.
M.

Kommentarer
Postat av: emma

uffa.. lät inge vidare! du får binda fast mig vid en stol och sätta en tejpbit för min mun så lovar jag och lyssna och inte tycka nånting :-)

2008-08-08 @ 11:49:33
URL: http://www.hansson-linden.se
Postat av: laxfi**a ;)

Alla har inte dåliga åsikter! Vissa står bakom dig vad du än bestämmer dig för! Vissa Älskar dig mer än du själv kan tänka dig! Dom låter dig välja, och finns sen för dig när valet är gjort! =)

2008-08-10 @ 12:25:44
Postat av: Bettan

Hej hopp. Nu har jag lyckats hitta på att du har en blogg oxå. Jag försöker alltid att se det positiva i allt och tänka att "det löser sig" för konstigt nog så gör det jämt det på ett eller annat sätt =)

2008-08-10 @ 20:59:54
Postat av: Madelene

Mig kan du alltid prata med Madeleine... jag förstår det vet du... Kramar

2008-08-11 @ 15:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0