Magsjuka?

Jag har kännt mig hängig hela dagen, ont i magen och kallsvettig. Har verkligen inte mått bra alls. Teo har varit pigg och glad hela dagen, självklart den dagliga dosen av gnäll och grin men inte mer :P Vid halv åtta drack han välling sen la sig.
Efter några minuter börjar han tokskrika och grina och var helt galen. Varken jag eller Patrick kunde förstå va det var för fel då han blivit så duktig att somna direkt när man lägger honom, utan gnäll. Jag bad Patrick gå och kolla om han kastat nappen utanför sängen och inte nådde den eller nå annat som retade upp honom. Patrick skrek helt äcklat MADDE! KOM! NU! Så jag gick dit och då har Teo spytt ner HELA sängen. Hela täcket var fullt i spya, hela kudden, hela Teo och madrass och hela helvete. Det var nog därför han skrek som en dåre stackarn. Satt han i badet medans Patrick handtvättade hans älskade snuttefilt som han  sen stod och blåste torr med hårtorken. Teo stod och stampa i väntan på att få tillbaka sin älskade snuttefilt. Ny ren pyjamas på, nytvättad snutte och ny badad Teo. Han somnade nästan innan jag la ner honom igen. Stackarn, hoppas verkligen inte att det är nånting nu. Tomas kom hem från Tumba igår, han hade spytt och varit jätte dålig i magen och jag har mått lite halvilla hela dagen också. Bara inte min älskade lilla Teo blir sjuk! Men det var verkligen hemskt nu, jag har aldrig sett så mycket spya! Det var mer än han ätit den senaste veckan. Stackars älskade Teo. Det är tur att han kan trösta sig med att han har världens bästa mamma! Haha =P

Nu väntar jag på att Sims 2 ska komma hem, bara några minuter kvar sen blir det spela i några timmar =) Om jag orkar =P Är så himla trött redan så det vette fan om jag orkar att spela ikväll, time will tell!
Nu ska ja poppa lite popcorn och kolla på TV. Vi får se hur det blir med Eltons kalas imorgon, grabben blir ju ett men jag vill inte riskera att smitta någon utifall det är nå skit vi fått. Om inte annat får vi ta det någon annan dag, inte värre än så.

M.

Kommentarer
Postat av: ida

2008-08-16 @ 02:22:52
Postat av: Ida

stackars lillkillen :( inte alls kul när dom blir sjuk :(

2008-08-16 @ 02:23:43
URL: http://idalind3ns.blogg.se/
Postat av: emma

men stackare! kom inte hit å smitta ner oss :_P hahaha...

2008-08-16 @ 14:07:44
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Maria

Usch, det där lät inte kul. Hoppas ni mår bra nu och att ni får fortsätta med det. Man tycker ju så synd om dem små när dem blir sjuka, usch usch./M

2008-08-16 @ 17:50:32
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Anonym

Naä... fan va vidrigt med spy överallt, arma stackars barn! Hoppas ni klarar er från magsjukan... Love you/ Eda

2008-08-16 @ 21:13:16
URL: http://edas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0