Riktig söndag.

Donat, plockat, storstädat, busat, gråtit, tröstat, lekt, umgåts och slöat.

Hela dagen har gått så himla fort. Teo tröttar ut mig lååångt innan lunch men det går ju inte att slöa hela dagarna. Vi städade och hade oss hela förmiddagen. Vek det enorma berget av tvätt medans min lilla T var så duktig och sprang och la sina strumpor i sin låda. Han blev så stolt när han visste var dom skulle ligga =) Underbara älskade barn <3
På eftermiddagen cyklade vi hem till Tobbe och Anki. Roligt att träffas, det händer inte så ofta fast vi bor så nära. Skärpning Madeleine!
Vid tre-tiden kom Elton hem från sin farmor så dom hann busa en liten snabbis innan vi cyklade hem och gjorde middag. T åt tre tuggor sen vägrade han äta mer. Jävla förkylning. Trycker i han massa frukt och annat han vill äta ist. Hela kvällen har T varit smågnällig och ledsen.Ville inte leka med P eller äta nånting, vet inte vad det var för fel. Antagligen förkylningen och att han varit trött hela dagen fast han sovit. Han somnade iaf vid halv sju så då passade
 jag på att torka golvena. Det går det inte att göra när lilla T är vaken för han tycker det är skitkul att springa omkring på det blöta, hala golvet så han slår halvt ihjäl sig om han är lös =P Madde håller på att flytta ur sin lägenhet nu, kommer bli tomt att inte ha henne i närheten. Är så van att bara kunna ringa så kommer hon ner eller att jag kan gå upp. Nä nu ska hon ge upp det underbara livet på Knöttas och flytta till ett jävla hus i Norrbyn.  Jag är ju lite bitter över det men det är roligt för dom att det äntligen börjar på att bli färdig där borta så som dom har renoverat och slitit med det där huset. Det blir iaf jättefint där =)
P sitter och spelar nå jävla cp-spel på sin fula data så det är helt omöjligt att få kontakt med honom.
Han har glömt bort att vi skulle mysa och käka tacos, det är iofs jag glad över med tanke på
att det inte är länge sen jag åt hur mycket som helst. Kommer antagligen vara mätt i 14 dagar =P
Imorgon ska T på dagis igen och jag ska till skolan. Skönt att ha en vardag med rutiner igen.
Nu ska ja hoppa in i duschen sen glo på en film. Kollade förresten på Made of Honor igår
för att jag läste på Emmas? blogg att det skulle vara bra. Och det var den, tycker jag.
Tror det var Emmas, joo det måste det varit. Skitsamma, bra va den iaf.
Nu ropar duschen mitt eländiga namn.
M.

Kommentarer
Postat av: emma

haha jo de va min blogg de! va bra att du tyckte den va bra då ;-)

2008-08-31 @ 20:57:01
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: liza

Haha ja de har du rätt i, hade blivit lite väl mycke de :) Hade bra , kram

2008-09-01 @ 23:25:48
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/
Postat av: Eda

Tack! Hoppas ni mår bättre snart ni oxå! pissförskylning! fattar inte varför dom ska va så envisa,ja, kommer oxå börja mörda snart hehe om jag orkar!

2008-09-03 @ 08:56:44
URL: http://edas.blogg.se/
Postat av: Maria

2008-09-03 @ 19:59:29
Postat av: Maria igen

Hm, går skitbra för mig...NOT!



Här kommer i alla fall en kommentar med nåt innehåll.



Ja, jag gjorde värsta fynden på vagnar helt plötsligt. Känns jäkligt skönt. Fast nu ska vi ju sälja dem andra också. Det är ju jobbigt å hålla på med. :(



Va tråkigt att T är sjuk fortfarande. Och inte kul att det påverkar hans aptit. Får hoppas det går över snart och att ni får vara friska.



Läste att din kompis ska flytta. Då blir det till och motionera för dig med cykel eller ben så du kommer ut till henne och kan umgås lite. Det är ju faktiskt inte så långt. Och det är ingen gigantisk uppförsbacke som det är upp till Lilltjära. s



Ha´re

/M

2008-09-03 @ 20:04:44
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0