Så otroligt trött...

Teo vaknade halv sex imorse och ville minsann inte somna om, envisa unge. Sen dess har han gnällt, slagits och kastat grejer omkring sig. Försökte söva honom vid åtta igen men det ville han inte så nu får han hålla sig vaken tills vi åker in till Bollnäs. Patrick ska köpa den där jävla peak tröjan han tjatat om i snart två månader. Förhoppningsvis blir han nöjd nu så man slipper det där eviga tjatet! Igår åkte jag med Madde å Rickard till Valbo och handlade lite. Eller dom handlade ju ganska mycket men =P Jag köpte lite nya glas, tallrikar, stekpannor, kuddar och lampor. Hittade nästan inge kläder alls, bara två t-shirtar. Inne på BR leksaker hittade jag självklart först ingenting jag tyckte passa Teo men sen när jag kikade runt lite mer så hittade jag nån brandstation å ambulansstation med två bilar å gubbar till. Ännu mer som låter illa och driver mig till vansinne ;) Vi kom inte hem föräns vid åtta men som tur va var min lilla T fortfarande vaken för han hade sovit middag sent. Tur för jag hade inte träffat honom på hela dagen, har var på dagis mellan åtta-ett å vi åkte till valbo vid tolv så han var med P hela dagen. Det har han iofs varit nästan hela veckan, får lite dåligt samvete men jag har inget annat val =( Det är iofs jättebra att P å T får tid ensamma med varandra men jag vill också vara med =/ Aja nu är det ju helg så vi har massa tid att reta gallfeber på varandra =P Nä nu ska ja ta och göra mig iordning innan vi åker till Bollnäs. Ska nog kika förbi Emma när vi kommer därifrån eftersom det inte blev nå igår.

M.

Kommentarer
Postat av: Loijsan

lilla T som blivit stora killen=) Skönt att de går bra på dagis o i skolan=) stolt över dig!

2008-08-30 @ 15:48:10
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0