Men åh.

Natten har varit HEMSK! Jag har hostat, hostat och hostat. Väckte Teo ett par ggr innan jag gick ut å la mig på soffan inatt. Sov skitdåligt hela natten, min soffa är inte direkt gjord för att sova i kan jag lova! Vid femtiden vakna ja av att Teo stod i sovrummet och grina men han gick och la sig igen och somnade om. Vaknade igen vid halvåtta av att Patrick vattnade julgranen. Somna om ganska direkt och vaknade sen efter 30 minuter när Teo grinade efter välling och Patrick skulle gå iväg till bussen. Sen dess har det varit full fart. Teo har minst sagt planerat ut en väl fungerande strategi för lyckas göra allt han inte får göra så snabbt och effektivt som möjligt. Ett utdrag av morgonens påhitt är: Youghurt på hela golvlampan, två leksaker i toalettstolen, en blomma i golvet, två förstörda julgranskulor, vatten i halva soffan, blomjord i mina blockljus, routern kastad i golvet och en hel del mer. Jag var minst sagt less när ungen till slut somnade för några minuter sen.
Till råga på allt ringde mamma och berätta att pappa är jättesjuk och inte kommer imorgon. Mamma ska åka ner och hämta Marika idag men då har inte Reidar åkt hem så jag vet inte om farmor åker med upp. Annars är hela julen förstörd för alla dom får inte plats i Tomas lilla "bil". Jag hoppas verkligen att det löser sig så dom kommer iaf, annars blir jag fan tokig!
Jag har inte lagt ner massa energi på att ta hem en julgran, jävla massa julmat och gjort ett pepparkakshus för att sitta själv hela julen!
Ne nu ska ja njuta av tystnaden en sväng i väntan på min älskade Martin.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Eda

Fy faan ! stackars er. Hoppas inte ni blir magsjuka och får lunginflammation hela bunten nu då...

Kan riktigt se er alla framför mig i morgon, alla ligger i varsit hörn och låtsas vara friska och darrar fram ett falskt God jul hurrande!

Hoppas ändå ni får det bra och att alla mår bättre imorn haha... God Jul Älskar er!

2008-12-23 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0