Nyårsafton-08.

Åh jag är så fruktansvärt trött på människor som ska sitta med käften öppen hela dagarna utan att kunna säga vad dom tycker och tänker. Är det verkligen så svårt att föra talan för sin egen åsikt?!

Dagen har varit som dom senaste, Teo är jätteledsen hela tiden och förkyld. Gnäller, bråkar och trotsar in i det sista.
Antar att det är lika jobbigt för honom som det är för alla som får lyssna på honom. Min lilla älskling, känner knappt igen honom när han blir såhär. Förhoppningsvis är det bara nån tidig trotsålder blandat med hans förkylning som gör att horn växer ur pannan på honom.

Patrick har haft feber hela natten, legat och skakat och yrat hela natten. Vid fyra gick jag upp och hämtade två ipren till honom. När febern försvann började människan svettas så mycket att jag trodde han spillt vatten i sängen. Charmig kille.

Jag är på världens sämsta humör men förhoppningsvis vänder det bara jag får fingrarna ur röven och gör lite nytta här hemma. Igår städades det för fulla muggar så det är relativt rent och städat iaf. Får städa imorgon igen om jag känner min son rätt.

Det går iaf fin fint med hunden, hon är så lugn och snäll så det är nästintill omöjligt att hitta nånting att klaga på. Igår hoppade hon upp i sängen på ggr men det  gör hon nog inte om igen,

Nu ska ja och T baka lite.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0