Vad är detta nu då?!

Kl 7 ringde klockan. Kändes som om jag precis lagt ner huvudet på kudden, sov på tok för några timmar inatt. Teo drack välling medans jag plockade fram kläder. Klädde på oss sen var klockan helt plötsligt 7.40 så det var bara att traska iväg till dagis. Gick jättebra att lämna Teo idag, precis som igår. Visserligen grinar han lite men efter typ 30 sekunder springer han iväg och börjar leka. Skönt dom dagar allt flyter på bra med att lämna å hämta. Gick till Magnus å Nina för att vänta tills konsum öppnade. Satt där till nio sen ner på konsum. Påväg hem från konsum började jag må lite smått illa men tänkte att det säkerligen bara var för att jag drack två koppar te hos Magnus. Kom innanför dörren och började må riktigt riktigt illa, svettades som en tok och kände mig alldeles yr. Men det går inte att kräkas eller nått, mår bara allmänt dåligt. Nu ligger jag helt utslagen på soffan med datan i knät och orkar inte resa mig och slå på tvn som min underbara son envisas med att slå av där framme. Tack T! 
Nu ringde Tomas precis och sa att han inte kan skjutsa oss och handla julmat på fredag som vi hade bestämt för att han inte är kapabel till att besikta sin egen bil. Att det jämt ska bli krångel när den människan är iblandad kan jag inte förstå.
Aja antingen får vi ta med oss T på lördag eller fixa någon annan som kan på fredag.
Ne nu blire frukost, ett bad och jievla massa plugg.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0