Rockweekend? Njae inte direkt.

Jag känner att jag får tillräckligt bara av att gå ut på baksidan, det skulle nog ha varit roligt men vafan.
Kasst väder, mystiska människor, halvtomt på kontot och världens underbaraste unge att spendera helgen med ist.
Det lockar inte så vidare värst just nu. Nästa år kanske ;)
Det regnar ute, inte bara så lite heller. Jag trodde det skulle bli fint idag men icke!
Oj shit, Teo ligger ute i vagnen. Måste kika till om det regnar på den!!!
PHU!! Som tur var stod han tillräckligt långt in under taket.
Idag har jag varit i Bollnäs en sväng. Fikade på café symfoni och gick runt och kollade efter födelsedagspresent
till min lilla T. Hittade inget roligt men ska ner till Gävle och kika sen nån dag.
Inte långt kvar tills lilla fyller ett, skrämmande men ändå såå sjukt roligt =)
Jag hade tänkt gått upp till mormor och morfar en sväng men det skiter jag nog i ;) Mormor kom hem igår så det känns som om det är lika bra att traska upp annars får man höra det i typ.. hundra år eller nått!!!
Jag hade tänkt gått upp till Madde och skrivit ut lite foton men det gick inte så jävla bra när Patrick drog ner till Sjöström.
Och han cyklar nog inte därifrån förrens det slutat regna. Det öser verkligen ner, jävla skitväder.
Jag blir så fruktansvärt arg, jag vill ju ha sol! Aja nu ska ja sluta prata vädret och göra lite nytta här hemma.
Baka lite sockerkaka i mina nya Disney-formar kanske =) Juppjupp det får det blir.
M.

Kommentarer
Postat av: emma

hallå din lilla stramis! jag va och knacka på din dörr häromdagen men inte va du nå hemma e! Dålig stil :-) Ska du scrappa nå imorn eller ? De blir hos maria istället för hos mamma! Ring mig, eller nå sånt! :-)

2008-07-20 @ 01:47:39
URL: http://www.hansson-linden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0