Sommarsol och vintervindar.

Skitknasigt väder, jäätte varmt i solen med när det blåser blir det riktigt kallt. Svårt att klä Teo en sån här dag.
Antingen så fryser han eller svettas. Jag hoppas iaf att det kommer riktig sommarvärme snart.
Jag är fan som en gammal kärring, det enda jag pratar skriver om är vädret. Skärpning nu!
Igår  var jag och Teo upp till Madde en sväng på förmiddagen. Sen gick vi och handlade och sen var vi ute och lekte.
Dagen rullade på som vanligt. Mot kvällningen kom mamma, Åke, Marika, Mikaela och Martin ner. Sen kom Anki, Ida och Lukas P förbi en sväng. Det var en hel hög med folk här ett tag =) Så roligt att ha massa folk omkring sig, i vanliga fall är det alldeles tomt och tyst (förutom Teo som är högt och lågt).
Min stackars Teo ramla ur fotöljen igår igen, måste ha landat på ögonbrynet på nå konstigt sätt. Han blev alldeles svullen och röd fast idag var det borta som tur är =)
Idag funderar jag på att cykla upp till morfar och hälsa på en sväng, det var några dagar sen nu och gubben är ju ensam nu när mormor är i Virsbo. När stackarn äntligen får lite lugn och ro kommer vi och härjar där ist =) Moahaha!
Jag vet inte vad jag ska göra iordning för mat idag. Det blir nog pasta Carbonara, Teo är helt tokig i det =)
Kanske ska bjuda ner morfar på middag, slipper han äta själv..? Vi får se om jag ens orkar cykla upp dit idag, höhö.
Nu ska ja leta vidare efter fina grejer till Teos födelsedagstårta =) Så himla roligt =)
M.


Kommentarer
Postat av: emma

du får säga till när du hitta nå skoj så vi inte beställer lika ;-) hihi..

2008-07-16 @ 10:58:13
URL: http://www.hansson-linden.se
Postat av: emma

vadå springandet ?! hahaha.. ja sitter i en bil hela nätterna än så länge :-D

2008-07-18 @ 21:20:47
URL: http://www.hansson-linden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0