Åh!

Jag blir så arg. Jag hade beställt en sängkappa från ellos på deras värdelösa rea. Idag kom mamma och hämtade sängramen så jag och P skulle vara duktiga och göra fint. Då är den där jävla sängkappan för bred fast jag beställde till en 160 säng. Det står 160 på förpackningen men det är inte det! Det är minst 180! Ska det vara så jävla svårt att skicka ut rätt grejer?! Det är liksom inte lilla grejer heller så det är inte så lätt att sitta och sy om. Nu är jag arg! Allt ska jämt gå åt helvete när jag är inblandad. Idag är en självmordsdag och jag ska redan lägga mig och hoppas att morgondagen inte blir lika självdestruktiv som denna hemska vedervärdiga dag!! HATAR SKIT-ELLOS!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Av någon anledning blir jag alltid så glad och full av skratt av att läsa din blogg. Det är nog skadeglädjen. Känns faktiskt bra att se att det finns fler än mig som allt bara går fel för =)

2008-11-27 @ 10:16:20
Postat av: loijsan

oh men gud så bra att ja har en större säng o att den kan passa till mig!;)

2008-11-28 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0