....

Imorse vakna vi strax efter sju och sen dess har det varit full fart. Patrick gick upp till Sibo vid åtta, han gjorde snus som äntligen är färdigt. Skönt att han slipper springa fram å tillbaka fler ggr. Teo sov en snabbis innan vi gick ner till Camilla på kalas. Sen hem igen och åt middag, eller bara jag å T åt. Ärtsoppa är inte Patricks favorit direkt om man säger så, men jag å T äter det så glatt själva =) Sen har vi bara städat lite som vanligt och lekt. Jag bakade lite lussekatter som vi fikade på, sjuuukt gott =) Antar att jag kommer småäta på en lussekatt hela kvällen nu. Teo vill minsann inte somna så han står och skriker mamma med sin argaste röst. Nu åker jag väl på stryk om jag går in där ;) ne nu ska jag kika efter nån bra film och sen läsa lite. Patrick börjar på nått genom AF imorgon så det ska bli skönt att slippa han på dagarna. Börjar bli lite less på att se honom sittandes i soffan, inne på fjärde året nu. Soffan börjar bli sliten om man säger så !
Ne nu har jag inte tid med det här längre!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Eda

Tror att Stefan stannar i lidköping över jul ändå... det lät så när ja prata men i går.

Jag firar förmodligen i hedemora med barnen och thomas hemma hos far. Haha du kommer inte få en lungn stund där hemma din stackare! men det blir nog mysigt ska du se! nu måste jag hem och tvätta, jävla skit vad trökigt! ha en bra dag puss o kraaam

2008-12-01 @ 11:05:37
URL: http://edas.blogg.se/
Postat av: Fru Grinch!

Alla klappar klara? vafan!

Men så bor du inte me grinchen heller!!

Svårt me julstämning då som du vet! Men ja jobbar på de...;)

2008-12-02 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0