Hej hå.

Full fart hela dagen. T sov till halv tio, lite väl länge men så himla skönt. Sen kom mamma och vi spenderade x antal timmar i bollnäs. HItta vinterskor till T och en vinterjacka till P billigt så det var ju tur. Väl hemma igen sov T middag och jag slog in lite julklappar, så himla mysigt. Marika var kvar så hon satt och glodde medans jag fixade och donade. När T vakna gick vi till ica och handla. Hem och gjorde mat och åt. Sen lekte T i några timmar innan han badade och somnade för natten. Vi satt och pratade och nördade oss vid datan alla tre i några timmar sen kom jag på att Patrick köpte hem saffran så jag kunde göra lussekatter. Så vid tio-tiden började jag baka. Har precis blivit helt färdig och dom blev sååå goda. Jag är nog fan bäst på att baka , skrämmande tanke men jag är nog världsbäst när jag tänker efter. Haha, ne nu ska ja inte skryta för mycket =P Aja patrick åkte precis med sjöström upp till Mattias och skulle prata med Billy en sväng. Förövrigt håller jag på att bli tokig på alla jävla människor som åker förbi hundra ggr om dagen bara för åkandets skull. Varför ställa sig precis utanför dörren i bilen och stå där i en kvart om man inte ens kommer in eller vill nånting? Det är obegripligt för mig iaf. Nu har Marika precis slocknat i järnhästen här så jag ska ta och borsta tänderna och hoppas i sängen jag med. Imorgon ska vi ta en promenad upp till mormor och morfar för att hälsa på Maja innan hon åker hem igen. Skönt att komma ut en sväng. Just ja, sängen va det ja!

Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: loijsan

ja du ÄR bäst på o baka!! ;) baka bullar till mig!!!

2008-11-23 @ 10:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0