Helt slut.

Det har varit fullt hus hela helgen nu när Annlouise och Joni varit här. Det har varit både roligt och jobbigt.
Jag blir tokig när det är massa folk överallt och alla pratar och härjar men samtidigt är det så roligt när vi är tillsammans.
Annlouise har med jämna mellanrum påpekat vilken bitterfitta jag är, vilket jag kan förstå ;) Jag blir väldigt lättirriterad när saker kommer ivägen för mina vanliga rutiner men när det inte händer så ofta borde jag kunna stå ut bättre men icke.
Teo har varit lite smått påfrestande med sitt gnäll och gråt så det har nog bidragit till mitt dåliga humör, lättast att skylla på den lilla som inte kan försvara sig :P Näärå, T är alldeles underbar emellanåt iaf =)
Vi har ätit, städat, duschat och plockat lite så nu är jag helt utslagen i soffan. Orkar inte ens tugga chokladen P var söt och sprang iväg å köpte. Den saten har varit bitter i helgen också, emellanåt. Den där förbannade tandvärken kommer driva mig till vansinne också :P Stackarn får stå ut med både tandvärk och mig, kan inte vara lätt.
Joni fick för sig att han skulle ha tjockpannkaka vid tio igår kväll så då slängde jag och Loijsan ihop en.
Riktigt gott,  med grädde och jordgubbssylt såklart.
Ne nu ska ja dö på soffan innan jag kryper ner i sängen.
Ha´re bra, hej!


Kommentarer
Postat av: Eda

Tjena bitterfittan! ja även när man längtar till folk kan de va drygt å träffas när det blir så stimmigt! Hoppas iaf. att ni har haft det skoj och att Teo mår bättre!

2008-11-10 @ 15:56:30
Postat av: Loijsan

haha tur man älskar varann iaf!! ;)

Du kan inte gissa va de e för nåt ja lagar på beställning idag? ;)

2008-11-10 @ 17:19:17
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0