Underbara.

Teo somnade som en exemplarisk unge igår vid halv åtta. Jag satt å glodde på tv på tok för länge som vanligt sen precis innan jag skulle hoppa in i duschen vaknade charmtrollet och han var arg, riktigt förbannad. Vet inte om han drömde nå eller om han bara var sur. Jag hoppade in i duschen och bad Patrick lägga sig med honom. Jo tjena, när jag kommer ut ur duschen ligger lathögarna på soffan och kollar på film. Inget fel med det kan man tro men klockan var tolv!! Jag gick in å la mig med T och Patrick låg kvar framför datan en sväng. Teo låg och prata och prata och prata, trodde jag skulle bli knäpp. Han skulle lyssna på min mage och låg och skrek : BE-BI! Han tror antagligen att alla ljud tarmarna gör ifrån sig är bebisen. Lika bra att låta han tro det ;P Patrick kom och la sig men inte fan somna T för det. Till halv tre låg han och skratta, tjoa och härja. Unge!! Men som hämnd väckte jag han imorse och skicka iväg han till dagis så jag kan plugga lite idag.

Igår var vi upp till Bollnäs. Jag var till barnmorskan sen mötte jag upp P, T , Tomas, Annika och Elias på stan. Lyssnade på hjärtljud och kollade lite rutingrejer och så. Gick jättebra men BM sa att bebisen verkar vara lite stor med tanke på veckan jag är i. Inte mig emot, jag har redan en liten skit så nu kanske jag får en riktigt biffig unge. Köpte ingenting förutom en maraccas (stavning?) till Teo. Missade bussen för att Tomas skulle ragga på gamla kärringar inne på torgboden så vi gick ut till Dollar och kikade. Åkte bussen hem sen var jag helt slut hela kvällen. Pyntade en liten julgran som ska stå inne i Teos lekskrubb medans han satt och målade med kritorna.

Nu kom mamma och ska hämta mig, ska upp till martin och baka lussekatter och få lite hjälp av mamma att plugga.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Eda

Skönt att allt såg bra ut me bebben! kommer säkert bli en riktig tjockis hahahahaha!!!

2008-11-29 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0