Utmanad av Bettan.

Här kommer sju saker om mig.

1. Jag gnäller och tjatar hela tiden. Det är över meningslösa saker som jag sedan inte kan förstå varför jag ens la energi på. Det är allt från reklamen på TV till grannen som krattar 24/7.
2. Jag är världens pryl-bög och kan på fullaste allvar inbilla mig att jag inte kommer överleva utan vissa materiella saker som faller mig i smaken.
3. Det finns några få människor jag aldrig kan få nog av. Även fast jag är med dom kan jag sakna dom på nå psykosätt. Svårt att förklara men ;-)
4. Jag blir tokig när jag hör människor som hostar. Det driver mig till vansinne och efter ett tag blir jag psykisk instabil.
5. Härmar Emma här, det stämmer verkligen. Jag vill ha saker och ting på ett visst sätt. Oftast gör jag hellre något själv så jag vet att det blir "rätt" gjort även fast det innebär att jag har fullt upp hela tiden.
6.  Jag känner ofta ett enormt sug efter kött. Riktigt gott grillat kött.
7. Jag eller någon i min omgivning påpekar eller märker ofta att jag är onödigt pessimistisk och faktiskt världens bitterfitta i många situationer. Vid minsta motgång skiter jag i allt och blir en riktig surkärring. Fast det går oftast över ganska fort.
De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0