ÅH!

Dagen har varit så fruktansvärt seg. Vaknade tidigt, som vanligt. Teo ville inte sova middag sen när jag tyckte att det var dax. Faktum är att han inte ville sova alls. Jag åkte med mamma till Bollnäs, min enda chans att få spendera lite tid med Martin. Sen släppte mamma av oss hemma och jag martin å T gick upp till mormor och morfar. Fikade, lekte och sen gick vi hem. T ville fortfarande inte sova. Väl hemma blev gnäll blandat med en väldigt entonig melodi, Teos speciella "jagärtröttmenvägrarsova-gråt". P la honom under ganska grova protester och jag började med maten. T sov i högst en kvart sen så åt vi. Efter det har han varit ganska glad. Men det har däremot inte jag! Allting känns tråkigt, jobbigt och jag är världens största bitter-fitta idag. I sovrumsgardiner hittade jag någonting som gjorde mig ännu mer bitter, jag går nog inte in på detaljer där. Jag ska rensa ur massa skit som bara ligger och samlar damm och skicka med mormor upp på loppis på fredag. Hon ville att jag skulle baka bullar åt henne, ja jo visst. Det är ju nått jag orkar och har tid med. Hon som har gått hemma dom senaste 30 årena typ hinner ju absolut inte med nå sånt. Blir toookig. Nu ska ja fortsätta gnälla på min stackars karl som sitter här bredvid. Han anar nog inte vad han snart kommer utsättas för. Åh jag måste duscha också. Aja bara att göra det. Köpte förresten nå schampoo idag som luktade skiiitgott. Jag är ett schampoo-freak och har på tok för mycket för min lilla kaluffs. Ne nu ska ja duscha.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Harry

haha, shampon ska juh lukta gott anars använder man de inte ;P

2008-10-27 @ 22:19:56
URL: http://haarald.bloggproffs.se
Postat av: Loijsan

schampofreak e verkligen sant! Man får ju inte plats i ditt badkar utan att behöva trängas me minst 20 flaskor!

Men men så luktar du ju ganska gott ibland oxå;)

bitterfitta? välkommen in i gänget!!

2008-10-27 @ 23:10:35
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0