ÅH!

Jag hade suttit och fyllt i världens längsta lista från Emma. När jag sedan ska publicera detta enorma inlägg så går det inte. Webbsidan kan inte visas och allt är borta. Jag blir så arg. Så nu tänker jag vägra! Skitblogg!!!
Idag vaknade T på tok för tidigt och självklart fick P en sovmorgon eftersom jag är så snäll. Vid åtta kom P upp och vi gjorde oss i ordning och tog niotåget med tomas, annika och elias upp till bollnäs. Var överallt och ingenstans sen åkte vi hem vid ett. Sen var det bara hem och plocka och dona lite. Sen till Ica och hämta ut Patricks snus. Stackars T somnade sittandes i vagnen inne på ica utan att vi ens märkte det. Han ligger fortfarande och sover, tänkte att han skulle vakna så vi kan börja med middan. Jag är helt slut i hela kroppen och börjar få ångest över att det snart är jul. Patrick började köpa julklappar idag, snacka om att vara ute i tid. Jag väntar nog ett litet tag med det iaf, handlar i sista minuten som vanligt.
Nu ska ja dö en sväng på soffa innan T vaknar igen, känner mig helt slut efter dagens äventyr.
Ha´re bra hej!

Kommentarer
Postat av: emma

haha sääkert sådär säger du nog bara för att du skulle slippa fylla i ;-)) hihi.. ses nån dag till veckan ? =)

2008-10-24 @ 16:39:55
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Maria

Fattar inte ens hur ni orkade börja på den där listan. Tobias gjorde den också. /M

2008-10-25 @ 21:01:26
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Loijsan

Äsch? du e ju bara så tråkig människa!! kolla nu på ett avsnitt så kan du inte sluta sen=) Eller ne..kanske inte e din stil förresten!

2008-10-26 @ 00:39:58
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0