Hemska ångestfyllda dag.

P gick iväg med Teo på dagis imorse, det innebär att jag kan ligga i sängen liiiite längre än vanligt. Slumra till ett tag men sen gick jag upp. Plugga lite på den där jävla psykologin som för övrigt inte känns lika intressant längre, mest krävande och invecklad. Pratade med Ida på msn ett bra tag medans jag brände sönder hela käften på mitt extremt varma te. Hon räddade hela dagen, eller nä hela månaden. Eller kanske rent av hela livet! Jag kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt! Du ställer jämt upp och finns där för oss när vi behöver de som mest. Aja du är helt enkelt fucking great! Jag och Patrick plockade lite i källaren efter att vi varit hem till Tomas och kollar på den enorma bananflugefamiljen som flyttat in hos honom. Sjukt äckligt, jag höll på att kräkas. Jag slänge ihop en kladdkaka för att dämpa min ångest men hann inte äta den innan jag var tvungen att hämta Teo på dagis. Sen hem å då kom Emma å Elton förbi och fika och lekte. Ett bra tag sen sist, grabbarna lekte jättefint och vi fick prata lite skit. Välbehövligt för min del =P Efter det besöket fick patrick för sig att han skulle möblera om, för hundrade ggn bara denna månad. Jag blir tokig snart! Medans jag lagade mat höll P och T på och dona i vardagsrummet. Jag gjorde korvstroganoff och ris. Skitgott =) Jag var riktigt duktig, det kan bero på att Patrick inspirerade mig genom att sjunga min välkända Stroganoff-låt ute i vardagsrummet medans. Elaka jävel! Jag tycker iaf att jag var bra och om han hade hört mig live så hade han också tyckt det! Sådeså!!
Min lilla T somna vid kvart i sju, helt slut efter en heldag på dagis och sen bus med Elton och sen möblerat om med pappa. Jag längtar till den tjugonde, jag behöver lite att se fram emot nu när allt bara är skit så jag hoppas att det går bra och att det inte är nå tok. Tur att jag har Patrick och Teo som faktiskt lyckas muntra upp mig när såna här situationer uppstår. Nu har patrick somnat bredvid mig på soffan, han har varit trött hela dagen. Om jag lägger mig somnar jag också direkt så jag ska nog undvika det genom att gå och göra iordning lite te och provsmaka min kladdkaka. Aja det var allt för denna gång.
M.

Kommentarer
Postat av: Madelene Eriksson

jag har också bakat kladdkaka idag :) gott.. hihi..

2008-10-07 @ 20:13:12
URL: http://madderiksson.blogg.se/
Postat av: Loijsan

mmm gott! du kommer bli en bullmormor till slut;) sån där som alla barnen kommer till för dom vet att där finns de bullar eller en massa annat gott!

Du ska se att de går bra me psykologin...de e FETT tråkigt men de e skönt när de e över! Till o me ja klara av de så du ska se att de finns hopp;)



Ja en liten skit-joni kan ja tänka mig...o så fort ja e hemifrån kan ja tänka mig två..men sen åter i hemmet bland lorten så ångrar ja mig raskt;) haha

Hoppas de blir en iaf!



Saknar dig! Måste ses snart!!

Älskar Dig!

2008-10-07 @ 21:30:59
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/
Postat av: Eda

Det känns bara skönt att få hjälpa till lite.

Och självklart ställer man upp när dom man älskar behöver en! ;)

Tråkigt bara att man bor så långt ifrån varandra!

Saknar er så jävla mycket just nu! Jag ska till hedemora om allt går bra med min operation redan den 20 okt. Min älskling fyller 30år och jag är bjuden på halloween fest den 25. Hör för guds skull av dig om ni ska till fagersta nåt!

Vi hörs och syns väl snart hoppas jag pussar o kramar på hela familjen + bebis i maggen ;)

2008-10-07 @ 21:42:02
Postat av: eda

Nej! min operation är inget att oroa sig över!!!

har gjort den hundratalsgånger förut bara det att det är länge sen nu. Så lite nervös blir man hatar att må skit efteråt bara, brukar bli lite dålig efter en sövning men det är inget farligt.

Nu ska jag lämna ungar men godmorgon och ha en bra dag! kramar!

2008-10-09 @ 07:35:23
Postat av: Fnyz/Hanna

jag har förutspått vad ni ska få för liten filur :-) kolla i min blogg :-D

2008-10-09 @ 11:16:19
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Madelene Eriksson

ja det är hemskt, jävla skit förkylningar. jag har också ont i halsen, rickard är krasslig och siri har haft feber inatt. jag blir tokig. hoppas du blir bättre stumpan :P kram

2008-10-09 @ 11:37:50
URL: http://madderiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0