Men en rubrik kanske?

Patrick har varit uppe inatt och fixat med sitt snus. Tack och lov att skiten är färdigt. Jag blev så glad när jag vaknade imorse, kollade på klockan och den var halv åtta. Teo har vaknat sex eller tidigare hur länge som helst nu. Men sen till min stora besvikelse insåg jag att jag måste ställa tillbaka klockan så det var ju relativt tidigt ändå. Men med tanke på att han sov så bra känner jag mig relativt utvilad och kanske orkar göra nånting idag. Det behövs verkligen städas här och jag skulle behöva göra rent Teos vagn, den ser ut  som sju svåra år.

Igår var jag ner i källaren och rensade och plockade fram stl 86 till T. Antar att det kommer vara liiiite stort men hellre det än för litet. Som tur va hade Patrick satt upp tvättid också så han tvättade på kvällen. Annika fick stå och glo medans jag plocka i källaren. Hittade lite kläder som jag inte ens vetat om att jag haft i stl 74/80 som hon fick till Elias.
Det är sååå typiskt mig att hitta massa kläder i påsar och kartonger när T lagomt har växt ur det. Aja bara bita ihop.
Nu ska ja iaf hålla koll på resten av kläderna så dom inte förblir oanvända. Men nu när jag tog fram dessa kläder insåg jag hur stor Teo har blivit. Kläderna är verkligen till en liten pojke, inte en stor bebis. Skrämmande.

Nu sitter T på golvet och leker med 4 paket våtservetter. Ärligt, varför ska  man ha leksaker till ungar överhuvudtaget?
Teo leker mer med diverse andra saker än med sina leksaker. Aja han kanske är lite liten än också men han har riktigt
roliga leksaker som bara ligger. Hade ju varit bra mycket billigare att strunta i alla leksaker och bara köpa ett paket våtservetter. Haha nää Lill-plutt kanske växer in i det där med leksaker snart igen.

Jag har inte träffat Martin på närmare två veckor nu igen. Det är så himla tråkigt att han aldrig får komma och leka.
Usch jag saknar han jättemycket och jag kommer bli tokig om han inte får komma ner å leka en dag till veckan...

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Mikaela kommer ner om några timmar för mamma skulle iväg och kolla på nån bil så då skulle hon vara här innan hon åker med bussen ner till Stockholm. Stackars Marika är fortfarande sjuk, hoppas hon kryar på sig snart. Teitooo har jag inte sett på några dagar, han dyker nog upp snart.

Ne nu ska ja plocka undan en hel hög med våtservetter och sen klä på oss lite.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Och vad fan gör man om man fixar med sitt snus då? :/ Stoppar det i käften och spottar ut det i dosan igen? ;P

2008-10-26 @ 11:37:22
URL: http://www.familjenlinden.se
Postat av: Maria

Ja, visst är det läskigt att dem blivit så stora. 86-92 på kläderna det är det ju inga bäbisar som har, direkt. Men snart så kommer det små 50-56:or igen ;)

2008-10-27 @ 10:45:22
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0