Tråkiga jävla regnväder.

Teo vaknade kl sju men eftersom Patrick fick sova längre igår morse så var det min tur att sova idag. Sååå skönt, gick inte upp föran halv tio. Men då med världens huvudvärk. Det är nog fan inte mänskligt att sova så länge, usch! Teo sov en sväng igen mellan tio och elva. Väckte han då så han sover på eftermiddan också, annars blir det ett helvete senare. Övertrött, sur och vägrar somna. Så det är lika bra att han får sova en sväng på eftermiddan också. Nu sitter P & T och äter upp mina underbara bullar, här lyckas man inte gömma undan nånting. Aja bara till att baka nån mer dag då! Nej nu ska ja kasta på min lilla T lite regnkläder och bege oss ut en sväng. Jag insåg att jag också behöver regnkläder så man kan vara ute utan att bli helt genomblöt. Å en ny elvisp behöver jag också, själv visparna på min andra har gått sönder. Jievla skiiiit! Aja nu måste vi gå ut innan mitt huvud sprängs!
M.

Kommentarer
Postat av: eda

Går du ut i detta vädret? du är värd en medalj! men jag behöver faan oxå regnkläder! ungarna klättrar på väggarna igen! baka bullar åt mig!!!

2008-10-05 @ 12:24:48
Postat av: Anonym

Ja! gummistövlar o regnkläder e de dax o investera i=)

2008-10-05 @ 15:04:41
Postat av: Eda

mina vispar är oxå sönder till min jävla elvisp! hmm... ett märkligt sammanträffande... eller? ;)

Eller är det kanske så att någon har smygit sig in och gjort sönder dem för oss med flit.. kanske är det till å med så att detta är nån form av kupp.. min paranoia växer...

2008-10-05 @ 18:47:51
Postat av: emma

Jag vill också ha regnkläder!!! fast de är ju sån jäkla tråkig grej att köpa!! ;-)

Dags att ses nån dag nu tycker jag.. jag kanske skulle ha bjutt över på lite fika, fast först måste tapetseringen bli klar! jag håller på att bli tokig i denna röra!

2008-10-05 @ 19:17:25
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0