Acne.

Jag vaknade imorse och helt plötsligt har mitt ansikte blivit attackerat av en hel hög med finnar. Så mitt enda nöje idag var att gå ut i skogen med T för att slippa visa mig bland folk. Men det var så mysigt att gå omkring i den lilla skogen vid mormor å morfar. T lekte med kottar, pinnar å löv medans jag satt nöjt på en sten och kolla på =P Dumt att anstränga sig i onödan, närå! Nån av mina cp-störda grannar lyssnar på nå jävla orkester eller vad det är så det dånar i hela lägenheten. Snart kommer det ske ett mord på knöttas gott folk. Jag har nyss druckit världens största kopp med te och ätit en macka. Samtidigt gjorde jag färdigt uppsatsen om rasism och jag är fruktansvärt nöjd med den. Jag har nog blivit född med värsta förmågan att kunna se saker ur olika människors perspektiv. Aja den blev iaf skitbra och jag hoppas att jag får bra betyg i den här kursen också. Fick btw MVG på mitt extremt svåra dataprov också, jag är nog fan skitbra. Nä nu ska ja sluta skryta över min intelligens och gnälla lite mer. Jag har bloggat nästintill varje dag den senaste tiden men då har folk helt plöstligt slutat kommentera mina underbara inlägg. Ni suger på att kommentera gott folk! Medans min lilla T sov middag tidigare passade jag på att göra färdigt två andra uppgifter så imorgon ska ja in till skolan och lämna in det sen ska ja börja med psykologin. Det ser jag fram emot, det ämnet intresserar mig lite mer än människan socialt och kulturellt iaf =P Ne nu ska ja spela lite super mario innan jag ska duscha och sova. P går med T till dagis imorgon så jag kan åka upp med bussen som går tio. LYX! Aja allt för mig.
M.

Kommentarer
Postat av: Ida

fan va härligt att det går bra för dej att plugga iaf då :D

2008-09-21 @ 21:59:50
Postat av: Maria

Precis vad jag har trott hela tiden, serrru. Så det är bara fortsätta med pluggandet i massa år till ;) They gonna löve you på högskolan om du har en så god förmåga att se saker ur olika människors perspektiv.



Kram/M

2008-09-22 @ 07:16:44
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Eda

Grattis til bra betyg!!!!

2008-09-22 @ 08:44:25
Postat av: Eda

Jag vet hur det känns att se ut som ett pizza face! ;) haha.. jag måste hälsa på snart så vi kan gömma oss i skogen tilsammans du och jag och våra ackne ansikten!

2008-09-22 @ 08:45:45
URL: http://edas.blogg.se/
Postat av: Marion

Vet att jag är dålig på att kommentera, men jag är ofta in och läser din bra blogg :) Ha en rba dag :)

2008-09-22 @ 15:50:28
Postat av: Angelica.

Haha lilla mongomadeleine som inte har nå liv utan sitter och bloggar hela dagarna. haha :P Nu tycker jag att du får ta och pallra dig till skolan någon dag och hälsa på oss vanligt folk också!!

2008-09-22 @ 20:13:48
Postat av: emma

men ja e väl iaf lite bra på att kommentera ? :-) försöker så gott ja kan iaf!

Jag har också fått nå acne attack! Skit drygt... e väl alla jädra hormoner som kutar runt i kroppen på en just nu, snart e vi tjocka som valrossar och gnäller över ryggont och ömma tuttar också! haha.. ;-)

Bra att de går bra med pluggandet!

Träffas nån dag för lite fika, skvaller å gnällande kanske.. :-)

2008-09-22 @ 20:21:50
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Loijsan

jaaa! de där me knottansikte när man minst anar de...de tror ja ligger i släkten för de har hänt mig fler än en gång!! ;) o förlåt ja ska kommentera mera!

2008-09-23 @ 01:52:29
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/
Postat av: liza

Visst e de härligt att vara med barn va ;) Jag kikar in här varje dag, och väntar spännade på att du skrivit nå intressant om vad som försigår i ditt liv:)

2008-09-23 @ 15:01:46
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/
Postat av: Bettan

Har ju inte gratulerat än så jag gör det nu. Hoppas allt är bra annars, lite finnar får du ju faktiskt stå ut med =)

2008-09-23 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0