Fredag, igen.

Veckan har gått jättefort och nu är det redan fredag igen. Patrick gick iväg med T till dagis vid åtta och jag ska upp till Bollnäs vid tio. Trodde jag skulle behöva åka kl nio men då ringde mamma och sa att dom har satt in tre extra turer varje dag så nu går det en buss kvart över tio. Skönt att slippa sitta i bollnäs och vänta i två timmar. Halv ett ska jag ut på Ren till frissan. Åkte ut till Siv igår och pratade med henne, första ggn på ett å ett halvt år. Jag hade sån tur att jag fick tid idag. Rebecca ska färga håret, vi får se vad det blir för färg å så. Som vanligt får jag för mig massa mystiska ideér men jag hoppas det blir bra iaf. Idag kommer faster hit, hoppas jag iaf. Har inte hört nå annat än så jag tar det för givet =P Saknat henne tokmycket och det ska bli roligt att träffa henne igen. Tomas å Annika kommer också hem så Patrick får någon att springa till Ica med 20 ggr om dagen hela helgen. Som vanligt ;) Teo är inte lika förkyld nu och det känns skönt, han äter bättre och framförallt sover mycket bättre. Men nu har han varit ledsen när vi lämnat på dagis i två dagar, gråtit lite och inte velat vara kvar utan mamma eller pappa. Men men, det kommer väl komma i perioder, så länge det inte är extremt är jag nöjd. Men det känns att gå därifrån och höra han gråta, det är emot min natur =P
Nu ringde min underbara bror och sa att han skjutsar mig till Bollnäs. Underbara älskade storebror <3 Tur att jag har honom =) Antar att han ska tömma kylskåp och skafferi som tack för det men det får jag väl ta då =P
Nä nu ska ja göra mig iordning innan jag somnar igen.
M.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha, ha... typiskt Mattis. Han är ju bra rolig den pojken. Ha en trevlig helg!

/M

2008-09-05 @ 12:52:42
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0