Godisdag.

Teo sov till halv nio imorse, skitskönt =) Tänk va man uppskattar några timmar extra sömn när man har en unge som är uppe innan tuppen varje dag i vanliga fall. Jag gjorde välling o sen gav P det till T. Sen åt jag frukost å T åt en macka till även fast han alldeles innan druckit 300 ml välling. Matvrak ;) Sen kom P upp å satte sig vid datan, sen fick han en himla fart. Han skulle fixa tvättid, städa, duscha och ha sig. Jag fatta direkt att nått va på tok, nog för att han brukar få såna ryck men inte nio på morgonen. Sen satte jag mig vid datan en sväng å ser att min pappa hette "påväg till barnbarnet" på msn. Patrick sa att det skulle ha blivit en överraskning men min pappa är ju inte käns för att vara den smidigaste direkt. Får väl låtsas bli förvånad när han kommer =P Det var därför P fick sån fart imorse, pappa hade skrivit till honom att han var påväg å att P skulle fixa tvättid. Nu springer T omkring å härjar som sjutton, lika bra att sysselsätta honom och göra iordning sig lite. Skulle behöva färga håret, köpte färg igår för mitt hår är helt omöjligt att borsta. Det blir stora tovor, sista ggn jag gör massa slingor iaf. Imorse strök jag på tröjtrycket iaf, var upp till Bollnäs och köpte en vit tröja till honom igår.
Mamma åker ner till S-tälje idag å jag hade tänkt åka med men Loijsan drog iväg till Finnlandet så mina planer gick inte riktigt ihop med hennes. Lika bra det kanske eftersom pappsen kommer =) Saknat han jättemycket, han inte träffat han på flera månader nu. Aja nu måste ja slita mig från burken.
M.


Kommentarer
Postat av: Eda

Vad bra att Patrik kan få lite städryck då det tillhör väl inte vanligheterna när de gäller karlar ;) din Far borde komma på överaskningsbesök lite oftare då haha!

Hoppas ni har haft det bra nu när han varit hos er många kramar!

2008-09-29 @ 09:35:15
URL: http://edas.blogg.se/
Postat av: liza

haha tycker du :P E ju så jävla snål med dressing på donken :P Kraam

2008-09-29 @ 09:55:47
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/
Postat av: Loijsan

kom pappsen? mysigt...hälsa så väldigt=)

2008-09-29 @ 11:22:15
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/
Postat av: Loijsan

hahaha kungligheter! ja de kan man säga..;) eller iaf en "Mäster"...

jaaaa ja e skitduktig=)) haha ingen kan städa som ja faktiskt....

Men du..hur ska ni fira jul? kan du fundera ut de?

puss

2008-09-30 @ 17:48:08
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0