Sängdags snart...

T har varit på ett himla humör ända sen jag hämtade han på dagis, fröknarna sa att han hade varit irriterad och sur hela dagen. Eftersom han är minst på dagiset vill dom andra barnen gärna hjälpa honom gå trots att han klarar det galant själv, eller hålla honom i handen, klappa han på huvudet , ge han massa leksaker han inte vill ha mm. Det driver honom till vansinne och det förstår jag. Men jag hade hoppats på att han skulle bli gladare när vi kom hem men inte fan blev han det. Först härjade han som vanligt och var jätteglad sen efter typ en kvart började det eviga gnällandet. Stackars lilla T, kan inte vara lätt att vara dom stora barnens lilla offer. Hoppas det lugnar ner sig för honom på dagis iaf, drygt när alla är på honom hela tiden. Jag bakade iaf en äppelpaj idag. Även fast jag gjorde vanlig smuldeg så smakade degen nästan som knäck, fast liksom lite seg. Asså det blev gott men en helt annan smak på den. Aja men nu är det gjort iaf. Patrick förstod inte varför man jämt ska ha nån sorts frukt eller bär i pajen, han är bara ute efter degen. Så han har bestämt att nästa gång vi ska göra paj ska han göra en egen med bara deg. Aja den får han ju ha för sig själv iaf. Vilka ideér den där människan får. Ja la Teo vid kvart i sju och han somnade direkt utan ett ljud, han var nog bra trött. Jag har plockat i diskmaskinen och gjort rent spisen så jag har nästan slagit personligt rekord i effektivitet ;) Haha! Nä nu ska jag gosa lite med P å sen sooova lite. Är snortrött men det är skönt att det är P som lämnar T på dagis imorgon, slipper jag stressa sönder mina nerver direkt imorgonbitti. Då kan det vänta till lunch ;) Byebye.

Galen i glass.

T är galen i glass =))

/M.


Kommentarer
Postat av: Frida

jadu, jag försöker jobba lite och så.. ja, nu bor jag i Fagersta, men jag pluggade i Strängnäs, så jag har bott där i 3 år. vad gör du själv om dagarna? Puss

2008-09-16 @ 22:48:32
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: eda

Ja faan va gött me paj! men jag håller faktiskt med Patrik lite... det är mest pajdegen man är ute efter och vaniljsåsen mumsfillibabba!

2008-09-17 @ 10:33:26
Postat av: Angelica

Så det blev en äppelpaj ändå då till slut. Haha. Hur går det med kursen då? Tråkigt att inte ha dig i skolan :(

2008-09-17 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0