Solen.

Solen skiner och det ser ut att vara jättevarmt men rackarns va lurad jag blev. Cykla iväg med T till dagis och det var så fruktansvärt kallt. Jag trodde fan jag skulle frysa ihjäl innan jag kom till Ica. Aja men nu är det gjort iaf. Idag ska ja göra färdigt en uppsats och hoppas på att jag hinner till Bollnäs för att lämna in den. Jag har haft värsta huvudvärken sen igår eftermiddag och det går fan inte över. Vaknade imorse och trodde jag skulle dö för det bara dunkar i hela huvet. Inte roligt alls. Ne nu måste ja göra ett ryck. Hare bra. M.

Kommentarer
Postat av: eda

Stackars dig! hoppas de går över...

iskallt här imorses med frös fan arslet av mig när ja skulle gå med Timpa. Ha en bra dag kram!

2008-09-24 @ 10:30:53
Postat av: Bettan

Ja inte är det varmt ute fast solen skiner så fint. Har varit och shoppat vinterskor till ungarna och tagit fram vantar och mössor och alla andra tjocka och varma kläder redan...

2008-09-24 @ 19:43:53
Postat av: Loijsan

Stackars du! de e lixom inte långt till ica så de måste verkligen ha vait kallt!

Ja hade tänkt komma i helgen men nu har joni kommit fram till att vi måste till Finland...så då kommer vi båda snarast leiga tid efer de...

Oh du..hur ska ni fira jul? Me oss?? ;)

2008-09-25 @ 12:35:28
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jo jag har ju verkligen en o vill ja mena :P

2008-09-25 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0