Tråkigt väder...

Usch blir deprimerad av att bara kolla ut genom fönstret. Så grått å trist ute. Imorse gick jag å lämna T på dagis kl 8 sen hem igen och började plugga. Kom inte så långt innan jag blev hungrig så då åt jag frukost å cykla upp till morfar.
Där satt mamma å hängde som vanligt så jag var inte där så länge (Martin va ju också på dagis, det suger att träffa mamma om inte Martin är med). Cyklade hem och efter bara nån minut kom dom hit också. Då skulle mamma krångla med nå jävla skit på datan som inte ens hon själv fatta vad det var. Aja jag blev arg så då åkte dom. Jag å P sprang till ica och handlade lite å på hemvägen kom jag på att jag ska ju göra äppelpaj. Det har jag tänkt göra i flera dagar nu utan att det har blivit av. Men nu ska jag göra det iaf. Måste bara leta reda på nå annorlunda, gott recept så det inte blir det gamla vanliga idag igen ;) Aja nu ska ja fixa det innan T ska hämtas på dagis, får plugga på eftermiddagen när P å T är ute å leker.
M.


Kommentarer
Postat av: Frida

hej, klart som fan att jag minns dig! jo, det är väl bra med mig, hur är det själv? och hur är det med lillen? :) pusss

2008-09-16 @ 14:56:51
URL: http://treprinsessors.blogg.se/
Postat av: Ida

haha dig man ska komma över till då och äta paj ;)

2008-09-16 @ 19:32:18
URL: http://idalind3ns.blogg.se/
Postat av: eda

vad duktig du är som pluggar å står i! Stolt över dig! Kramar

2008-09-17 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0