Underbara fredag.

Idag vaknade Teo innan sex å denna underbara gosse satt å gosa me mig och patrick i sängen tills han tyckte det var tråkigt och helt seriöst körde in hela sin hans i mitt öga. Aja kanske inte hela handen men det kändes som det iaf. Nu sover plupp, eller han har sovit ett bra tag så han vaknar nog snart. Jag gjorde ett tappert försök att stryka fast tröjtrycket som har legat i lådan hur länge som helst men det gick inte så bra när jag insåg att jag köpte en svart tröja åt honom igår och trycket också är svart. Aja är huvet dumt får plånboken lida =P Nu ska ja plocka iordning bilbarnstolen och så innan mamma kommer å hämtar oss. Hoppas T hinner vakna så jag slipper väcka honom. Vi ska till Bollnäs en sväng sen till mormor å morfar.

Igår hade jag datalektion sen sprang jag ner på stan till Bettan, Emma å Lukas. Sprang runt som yra hönor och fikade på krokanen. Roligt att träffas iaf, det händer för sällan tycker jag. Iofs träffar jag Emma mer än Bettan.
Åkte med dom hem, och hämtade ungar överallt å ingenstans. Sen tog vi en promenix upp till mormor å morfar sen hem igen. Gjorde mat och lekte med Teo. Eller Teo lekte och jag halvsov på golvet ;)
Ne nu ska ja göra mig iordning och plocka ihop lite grejer till T.
M.

Kommentarer
Postat av: Eda

Saknar er!!! :(

2008-09-26 @ 21:00:53
Postat av: liza

smart gjort med tröjan :P hehe, rolig du!

2008-09-27 @ 00:48:24
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0