Utmaning från Emma.

Eftersom P spelar sitt värdelösa GTA så får jag roa mig med sånt här =P

Först reglerna:
Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta? Potatis.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Hell no, jag är där för att få kakor inte slava;) Närå men de beror på vart det är å hur hemma jag känner mig där.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
I soffan, som förövrigt börjat bli lite sliten på min plats =P

4. Köper du ofta Triss?
Nä jag är en sån fruktansvärd pessimist så jag anser att det är att kasta pengarna i sjön.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Forever Kilafors <3 Höhö!

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
3:an och 5:an.



Jag utmanar Eda, Loijsan, Liza och Madde.


Kommentarer
Postat av: Eda

1. Vilken mat äter du ofta? .Pasta.



2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?

Jag hjälper alltid till att duka av! duktiga jag!

3. Var sitter du helst när du bloggar?

Sitter helst i sängen men har ingen bärbar så får bli vid skrivbordet.

4. Köper du ofta Triss?

Vill jag göra men är för snål och har aldrig nåt annat en otur so whay bather!

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Åland så klart. eller fagersta... svårt de där hehe.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?

3:an och 5:an.

faan va tråkigt detta va då.. eller kanske jag som är extremt tråkig idag hehe..



orkar inte skicka vidare detta till nån jag är lat och bekväm!!!





2008-09-20 @ 18:03:06
Postat av: Loijsan

utmaningen e tagen!! =)

2008-09-23 @ 01:50:55
URL: http://loveliloijsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0