Donar liite.

Idag började dagen fin fint, Teo vaknade innan sex och skulle ha välling direkt så Patrick gjorde välling sen låg vi båda och hopppades att han skulle somna om. Men icke, han skulle ner å leka då så Patrick var gullig å gick ner med honom så jag och Tilia kunde sova vidare. Så vi sov till tio, sååå himla skönt. Hon äter typ varannan timme dygnet runt så dom ggr man får sova några fler timmar i sträck är verkligen uppskattat.
Vid kvart över åtta cyklade Patrick iväg med Teo till dagis.

Ner och åt frukost och sen åkte vi till mormor och morfar en sväng. Morfar hade inte träffat Tilia så jag tänkte passa på när Teo var på dagis. Sen åkte vi hem å då kom Bettan, Emma, Lukas x2, Natalie, Elton och lilla Viggo. Bettan var gullig och kom med mer barnkläder som jag så glatt köper när hon sätter ett sånt förmånligt släktpris på det ;)
Efter bus och fika så åkte dom vidare och Teo gick ut på baksidan och lekte. Sen cyklade Patrick och Teo iväg till Patricks pappa och hjälpte till där när han tvättade bilarna. Teo har mest kastat sten på bilen och hoppat i vattenpölarna men kul hade han haft iaf, tror inte T´s stackars farfar vill ha mer hjälp med det faktiskt ;P

Idag blev det latmat, jag orkade helt enkelt inte laga nånting. Mina planer om att bli något smalare kommer antagligen gå åt skogen om jag inte får lite ny energi och inspiration till att leva lite mer hälsosamt.
Det blir ju inte bättre av att lillsnutta är vaken lika mycket på nätterna som på dagarna, då kan man äta dygnet runt =S

Imorgon kommer Loijsan, Joni och Nino hit. Teo har tjatat om dom sen vi sa att dom skulle komma för nån dag sen.
Mattias kommer också hem, Teos favoritmorbror.
På lördag är det dop så då kommer farmor, Janne m familj och Stefan också.
Jag älskar dom få gånger större delar av släkten samlas, händer på tok för sällan när man är utspridda över hela landet!

Nu går Patrick och Teo runt och tänder ljus i hela lägenheten, Teo älskar ljus och kan sitta och bara kolla lääänge på dom. Mina grappar har varit så duktiga och städat också så nu trivs jag lite mer än vanligt =)

Nu ska vi påbörja läggningen av Teo, det tar ju som sagt ett tag nuförtiden. Tack o lov att han iaf sover hela nätterna nu trots att Tilia skriker, men då har vi ju fått flytta in spjälsängen i vårat sovrum så det kändes ju som ett steg åt fel håll i hans utveckling men för husfridens skull var de det enda alternativet.

Nu ligger Teo här å skriker efter välling, lika bra att lyda order från chefen ;)
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0