Fina fina vårväder.

Idag skiner solen som aldrig förr men då är det istället iskallt i luften.
Inatt sov vi bra allihopa för en gångs skull. Tilia vaknade bara och åt en gång och Teo kom inte över till våran säng förän vid sextiden. Han somnade om till åtta igen så det var verkligen en toppenmorgon.
Patrick gick ner med Teo och jag låg en timme till innan jag gick upp, jag tvingar mig själv att förgå söka vila lite iaf när Tilia ändå sover. Går inte så bra att sova men man blir lite piggare av att lägga sig å vila ett tag iaf.

På fm tog vi en promenad så ungarna sov i vagnen, Patrick fixade lite på banken och sen handlade vi lite.
Tilia ligger på soffan bredvid mig och sover nu, Patrick och Teo cyklade hem till Patricks pappa och hälsade på.
Mattias kom hit med fika på fm också så det blev lite skitsnack som vanligt och en kopp kaffe. Självklart en kaka för mycket också ;)

Nu har Törnrosa slagit upp sina blåå och det första hon gör är att trycka ur sig ett lass så det är lika bra att gå å byta på henne.
Imorgon skulle jag vilja åka upp å fotografera oss alla men det blir det nog inget av, svårt att få tag på skjuts och jag är inte direkt kameravänlig nu när det är typ ett år sen jag besökte frisören och har fått så fina påsar under ögonen.
Det får nog vänta tills nästa vecka, men jag vill ju inte vänta fööör länge heller. Vi får se hur det blir med den saken.

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa de känns fasen som man fått nog av alla sjukdomar nu!



Vi hade planerat att åka upp till fotografen imorgon också men får se hur de blir me den saken... Viggo ser ju inge vidare ut på ögonen och Elton är ju inte heller pigg så de får nog vänta tills nästa vecka sku ja tro.. Men man vill ju som sagt inte vänta för länge heller!!

De spelar nog ingen roll för min del om ja besöker en frisör eller inte, jag är fortfarande inge kameravänlig så just därför blir de nog bara barnen på bild denna gång! Ingen lust å se förjäklig ut på bild i tidningen en gång till! haha.. :-)

2009-04-20 @ 15:16:38
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

Skönt att du får sova lite då o då;)



HAHA kom mattias me fika? oj de va de värsta;)

2009-04-20 @ 22:42:04
Postat av: loijsan

Skönt att du får sova lite då o då;)



HAHA kom mattias me fika? oj de va de värsta;)

2009-04-20 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0