Kinderägg.

Igår fick Teo sitt livs första kinderägg. Eller njae han fick tre stycken men iaf ;)
Han var inte direkt intresserad av chokladen så den fick jag äta upp, inte sjutton tackar jag nej till det =P
Patrick fick nå ryck när han insåg att Teo aldrig fått ett kinderägg så han tog med sig T till Ica och köpte.
Jag och Marika satt kvar hemma och pratade men jag var så fruktansvärt trött att jag somnade i soffan under våran lilla pratstund, ooopps!

Efter att ha lagt Teo gick jag över till Camilla en sväng, hon hade nå kläder till Teo som Emil växt ur. Det dröjer nog innan T kan ha det men det är bara bra att ha.
När jag kom hem igen satt Patrick och Marika i köket och gjorde Marikas läxor. Dom satt och donade med det i över en timme sen var Marika stolt och nöjd för hon klarade av att stava alla ord rätt tillslut.

Sen spelade vi lite kort och sen blev det sängen relativt tidigt, skönt. Jag har varit så himla trött dom senaste dagarna, somnar bara jag sätter mig i soffan eller lägger mig på sängen, inte alls likt mig.
Imorse vaknade T vid halv sju tror jag, vi gosade lite sen efter vällingen gick vi ner och grattade Marika som fyller 17 år idag.
Sen bar det av mot dagis medans Patrick låg kvar och sussade så sött, han har lämnat T hela veckan så jag tänkte att jag kan ju pallra mig iväg en dag iaf.

In till Nina en snabbis på hemvägen, hann knappt heja innan jag gick vidare.
Nu har jag precis ätit frukost och sitter och funderar på om jag ska orka börja städa lite. Det återstår att se hur det blir med den saken, det är så grusigt i hallen så det skulle behövas men jag  är så fruktansvärt lat ;)

13.15 ska jag vara hos BM, blir intressant att se vad hon har att säga. Bara fyra dagar kvar till BF nu, spännande =)
Längtar tills lilla kommer som en tok, Teo börjar bli otålig han också.
Förhoppningsvis är den här lilla lika punktlig som Teo och kommer på beräknat datum så man slipper gå och vänta ännu längre. Nu har jag insett att toaletterna hinner mest troligt inte bli färdiga med tanke på att dom inte ens börjat med dom så då kan bebisen lika gärna ta och komma ut nu =)

Ne nu ska ja gå upp å prata med Patrick lite innan jag sätter igång med städningen.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

säger som ja sagt hela tiden ja, att du kommer hinna få före mig :-) Hoppas iaf att du slipper gå över tiden! Ingen höjdare kan ja ju säga!! ;-)



kram kram

2009-04-03 @ 10:31:29
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

ja idag e de marikas födelsedag =)) ihihi lilla!! usch ni är inte små längre direkt!



Ja kläm ut bebbe nu=)) oo ska bli riktigt spännande o se hur den lilla ser ut=)

O hur T reagerar när han måste dela sin mamma;) haha

2009-04-03 @ 14:23:34
Postat av: Anna

Grattis till flickan :-)



2009-04-05 @ 13:45:05
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Fnyz/Hanna

grattis till Tilia! tänk att det verkade inte alls vara nått på gång i fredags när jag träffade dig :-D hihi

2009-04-05 @ 15:13:09
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Linda

Stort Grattis till tösen! Kram från Linda, Mats och Oliver

2009-04-05 @ 18:38:46
URL: http://lindbergmasalin.blogg.se/
Postat av: Maria

GRATTIS till Tilia. Är så nyfiken å höra hur allt har gått sen när ni kommer hem. Och naturligtvis se lilla underverket. Molly blir såå glad att få lite bäbiskompisar.

Kram /M

2009-04-05 @ 19:29:26
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Eda

Så roligt med en liten tös! Fint namn oxå! Grattis än en gång! Kramar

2009-04-05 @ 19:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0