Så otroligt trött...

Igår vaknade Teo innan sex så vid halv sju gick vi ner och väckte Loijsan, Joni sov vidare.
Åt frukost och donade lite sen bar det av till Bollnäs innan Elias dop.
Fikade på knöttas i kvarterslokalen där sen hem igen. Mikaela, Marika och Lars kollade ungarna medans vi handlade hem mat till kvällen.
Massa gott att grilla såklart, invigning av nya grillen vi införskaffade oss för någon dag sen. Det var så sjukt kallt ute och Tilia var hungrig så jag hann inte vara ute så mycket men alla andra var ute iaf.
Blev sen kväll för Teo, han la sig nog inte förän efter nio skulle ja tro.

Efter att pappa cyklat hem och Loijsan skjutsat hem Marika blev det sängen ganska direkt.
Självklart har lillsnorpan varit vaken minst 20 ggr inatt så det blev inte mycket sova.
Teo vaknade vid fem imorse och ville minsann inte somna om till skillnad från Patrick som inte ville gå upp. Så vid åtta gjorde jag det omöjligt och gick ner med Teo, Då hade han tjatat tillräckligt efter hunden, flingor och massa annat.

Vid tio somnade han igen, självklart la sig Patrick då också.
Tomas och Annika kom vid elva så vi fikade och pratade lite skit.
Ett tag efter att Teo vaknat gick Tomas och Annika hem.
Sen gjorde resten av herrskapet sig iordning och packade sig hemåt också. Teo skulle med dom hem till Södertälje men han skulle minsann inte sova där.

Nu sitter jag och är bokstavligen helt slut i soffan, orkar varken lyfta på röven eller lägga omkull mig. Antar att jag kommer somna sittandes i samma sekund jag slutar skriva. Patrick och Teo har dammsugit här nere iaf, jag funderar på att ta med dammsugaren och gå upp innan ögonen slår igen, lika bra det kanske.

Tvättmaskinen är startad och diskmaskinen tömd så jag antar att det är övervåningen som väntar på mig nu.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0