Våra underbara.



Underbara lilla Tilia <3




Underbara stora Teo <3


Idag när jag insåg att jag fotar Tilia hela hela tiden kom jag på att min stora inte får glömmas bort men det är så svårt att få honom att fastna på kort eftersom han är högt å lågt heela tiden.
Natten som var sov vi riktigt bra allihopa. Skönt och välbehövligt! Idag har Patrick städat överallt och möblerat om Teos rum så sängen står längst in i rummet. Tänkte att det kanske hjälper liiiite när Tilia sätter igång och gråter på nätterna.
Nu ligger Teo och sover, vi la han redan vid sex med tanke på att han vaknar av henne varje natt. Han behöver sina timmar sömn så då får det bli att vi lägger han lite tidigare.
Ne nu ska ja passa på att umgås lite med Patrick medans snuttan är lugn och T sover.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: loijsan

Fiiina bebbar;)

2009-04-08 @ 20:55:39
Postat av: Marajsan

Vad mycke hår hon har så sött! :D så söta dom är båda två :). Hoppas ni får en bra påsk kram!

2009-04-09 @ 12:18:18
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: Marajsan

Jo de är väl så, ha du märkt att teo varit sjukare oftare sen du skola in han på dagis? ha märkt stor skillnad jag med casper.



Jo, ja förstår samma här för mig nu, natti får ha en del pojk kläder hon suckar så hon har mest blått o så får man bryta av med nå rosa lila el rött :. Jo då har lite grann som du kan få låna i storlek 50-68 elle då är nog bättre att du kommer o tittar själv vadd de är du vill låna el köpa. kan tänka mig att sälja lite grann för en billig pening..



Men ni får ha bra påsk! kram

2009-04-10 @ 10:49:15
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallåj! GUUD va lik Teo hon är! Både du och Emma har fått små kopior av era äldre ungar. Här har vi 2 som inte alls är lik varandra, he, he.

Hoppas det är bra med er och att ni kan vara ute å njuta av det varma vädret idag. Det är ju bara helt underbart!



Kram /M

2009-04-10 @ 14:26:12
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0