Vårväder =)

Igår regnade det till å från hela dagen så vi var inne hela dagen, skittråkigt men Teo hade sina regnkläder kvar på dagis så vi hade inte direkt nå val. Fick lite gjort inne då iaf, Patrick och T satte upp hyllor i skrubben så alla kartonger kom upp från golvet. Jag plockade och donade med allt annat skit som var utspritt överallt.
Men idag skiner solen och det är riktigt skönt ute =) Teo är på dagis, var så osäker på om han skulle få gå imorse.
Han är så snorig men å andra sidan är alla det på dagis nu så det kan ju knappast göra skillnad.
Han är feberfri och pigg annars så då fick han gå iväg, det är ju inte så lång tid han är där nu för tiden heller så med tanke på att han sover middag ungefär 2 timmar av dom där 5 timmarna.

Inatt har Tilia haft magknip till å från hela natten, jättejobbigt för oss alla men speciellt för henne.
Lillans ansikte ser verkligen plågat ut när det kniper i magen och jag tycker sååå synd om henne!
Ja man får se det från den ljusa sidan, det går ju över tids nog.

Idag måste vi ta oss upp till Bollnäs för BVCsköterskan i kilafors är borta hela veckan.
Så jävla drygt att behöva åka runt HELA tiden, körkortet känns helt plötsligt inte så jävla onödigt.
Men å andra sidan skulle vi inte ha råd å ha bil så det skiter sig ändå.
Mamma kunde inte köra oss heller för hon skulle tydligen fixa med kvistarna som ligger efter att dom klippte äppelträdena. Antagligen någon annan som gör det och hon kollar på, om ens det.

Vattnet är avstängt fram till klockan två idag också, det är ju just inte nå drygt!
Ne nu blev det bara massa gnäll så jag ska avsluta det här innan det går för långt!
Gosa med min bejb lite medans man kan, antagligen vaknar Tilia precis när jag kryper ner på soffan ;)

Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0