Mååndag.

Imorse vaknade Teo innan sex och ville inte somna om. Jag satt självklart uppe sent igår kväll så jag var inte sugen på att gå upp. Men Patrick brukar vanligtvis gå upp med Teo så jag tänkte att jag kunde göra det en dag iaf.

Vid åtta ville Teo sova igen sa han men det visade sig att han bara ville upp å busa med pappa. Då gick dom ner å jag vilade en sväng. Patrick dammsög medans och plockade lite.
Strax innan nio gick jag upp, men Tilia sov fortfarande fast vi la henne vid nio igår kväll.
Inte förän vid tolv vaknade hon, snacka om sjusovare!!
Hon sov 15 timmar, jag är helt chockad. Men då när hon vaknade var hon jättehungrig kan jag lova!
Hon måste ha en hel del intryck att bearbeta under nätterna så mycket som hon sover! Hon var bara vaken en och en halv timme sen var hon jättetrött igen! Nu sover hon fortfarande.
Hon är visserligen lite snorig men har inte feber eller är hängig så det borde ju inte påverka så himla mycket.
Skönt att hon sover så himla bra iaf!
Oftast sover hon jättelänge på morgonen men då lägger inte vi henne förän vid nio-tio på kvällen.

Teo ramlade in i byrån idag igen :|
Men idag var det inte pannan som fick sig en smäll utan bakhuvet. Vet inte hur det gick till! Jag hörde bara en smäll från hallen och sen kom han bara in i köket och sa att han ramlade in i byrån.
En stenhård bula i bakhuvudet, som tur var gick det inte hål men alldeles blå och världens bula istället.
Lilla lilla T, när ska denna otur ta slut..?!

Taket på baksidan är färdigt nu och jag är hur nöjd som helst! Hur fint som helst och helt underbart att kunna sitta ute i alla väder utan att det regnar på oss! Tack så mycket mamma och Åke för det!

Imorgon är det dags för dagis för Teo igen. Skönt för både han och oss. Kul för honom att få träffa sina bästa vänner igen, Oscar, Siri och Dexter. Han ska berätta allt dom gjort under dagen när han kommer hem, sååå himla bråttom har han också så man hinner inte höra hälften av det han säger =)

Ne nu ska ja börja med maten innan klockan springer iväg allt för mycket!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: emma

oj,vilken sjusovare hon är! :-) passa på å njut medan de varar ;-) hihi.. Vi får ta en promenad nu nån dag å komma å titta på ert fina tak !

2009-08-25 @ 07:49:22
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

e de inte lika bra o ta bort den där byrån tills T har blivit så stor att han inte ramlar in i den? eller kanske bara vaddera hemmet tils hans flyttar ut? =))

2009-08-26 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0