Men varför?!

Om det inte är ungar så är det regn... När ska jag kunna måla mitt fina tak?!
Det kan ju inte stå halvfärdigt, det värsta jag vet är när inte allt blir gjort på en gång. Helst nyss!
Riktigt svårt att undvika att bli bitter såna här gånger kan jag informera.

Jag får väl passa på att duscha medans jag har tid för det iaf... Får försöka se det positiva i det hela.
Sen kanske bejb vill mysa framför en film innan vi lägger oss eller nå. Det är inte så troligt nu när han kommit hem med ännu en dator men men...

nu blire duscha av.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var verkligen skönt att få en natts sömn bara sådär kan jag lova=)

Håller med dig,jag vill oxå ha saker klara..helst nyss=)Förstår känslan när nått står halv färdigt..hua..

Ha det bra!



Kram

2009-08-22 @ 09:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0