ARGH!

Åh jag blir sååå jädra trött på dessa pengar som ska styra precis allt!
Vi har fortfarande inte fått nå pengar, dom skulle ha kommit i slutet av nov så vi kan leva av dom i dec men idag är det den tionde än är det tomt på kontot.
Är så trött på att ALLT ska krångla jämt och att det aldrig flyter på som det ska!
Jädra skit!!!

Aja dagen spenderades iaf uppe i Sibo.
Jag, Teo och Tilia åkte upp dit för att få lite lugn o ro i den lite småsura fattiga hemmamiljö vi numera lever i.
Vi kom hem nu för ett litet tag sen, till samma röriga och fortfarande sura.
Jävligt tråkigt tycker jag som gör allt för att P ska få egentid när han har en dålig dag.
Men det är ju aldrig uppskattat och aldrig någonsin får jag egen tid även fast jag typ jämt har med mig barnen överallt.

Dessutom hade vi en BVC tid idag som jag hade sagt åt Patrick att han får komma ihåg för jag är så trött på att ta allt ansvar när det kommer till saker som har med barnen att göra.
Tror ni att Tilia har varit till BVC idag? NEJ det har hon inte för det har Patrick självklart struntat i/glömt bort.
Ännu en gång får jag skämmas inför den suraste BVC-tanten i landet.
Även fast det inte är första gången är det fortfarande jävligt pinsamt och jag vänjer mig aldrig med den skammen att slarva med tiderna hos BVC.

Aja man kan ju säga att det inte är en av mina bästa dagar idag. Hoppas att det skramlar till med lite pengar på kontot så man slipper ha en sur sambo en vecka till iaf.
Usch jag hatar pengar!!

Tilia har för övrigt inte sovit nånting på hela dagen idag. Inte Teo heller för den delen.
Blir en tidig kväll idag och jag hoppas dom små behagar att sova hela natten.
Nu ska jag försöka få barnen att hålla sams och sluta slå varandra med klossar.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

SÅ jävla tråkigt när pengarna ska styra :-(

2009-12-10 @ 21:51:01
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

denna underbara fattigdom!!

2009-12-12 @ 20:23:53
Postat av: Mikaela

Det hade kunnat vara jag som hade suttit och skrivit det du just skrev.Nästan på pricken!

Pengar styr ju faktiskt nästan allt,tyvärr.



Kramar till er!

2010-01-02 @ 17:47:16
URL: http://mybeautifulisadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0