Julgodis och russintrutar.

Igår bakade jag och Teo lite julgodis. Marika kom och assisterade lite också.
Teo gjorde rischoklad helt själv, såå duktig. Han ville ha russin i sina så då fick han minsann fixa det själv vilket han gjorde galant :) Vi gjorde även knäck och fudge som jag tror måste förklara misslyckad eftersom den fortfarande inte stelnat till sig. Skitgrejjer!

Idag tog vi med lite julgodis och gick till Camilla efter att vi varit ute i snön :)
Fikade och pratade lite innan vi gick hem igen. Väl hemma somnade Tilia bums, snorpan är påväg att bli förkyld å sover gärna lite mer än vanligt.
Teo är hemma för han hosta inatt, han har varit minst sagt hopplös idag.
Tilia fick bara sova i typ en timme för Teo hade gett sig sjutton på att hon inte skulle sova.
Sen när hon vaknat då passade det för honom att somna.
Hmm, har lite svårt att förstå mig på honom men det fanns ju säkert en för honom logisk förklarning till det.

Så nu har jag precit städat färdigt och sitter och funderar på vad det ska bli för middag idag.
Skulle ta å bakat piroger men jag har inte riktigt hittat inspirationen till det ännu.

Hoppas Teos hosta försvinner så han kan gå till dagis imorgon. Han blir så rastlös här hemma oavsett vad man hittar på med honom. Några timmar ute i snön trodde jag skulle göra honom lite lugnare men snarare tvärtom.

Nu börjar min lillsnorpa tröttna på gåstolen så jag ska ta o ge henne lite lunch.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0