Sammanfattning 2009.

En liten sammanfattning av året som gått. Självklart har det hänt massa massa mer men här är iaf några
highlights :)



2009.

Januari : Martin fyllde år, jag var gravid med Tilia och hade turen att få ha världens underbaraste hund i min ägo.
Pluggade på komvux, var ute hela tiden med Teo och Saga.

Tilia i magen v.30.
Februari: Pappa tog tillbaka Saga för att jag är för pedant ?!?! och säljer henne sen tre dagar
senare till två helt främmande människor. Mitt hjärta gick i tusen bitar och jag saknade henne hela tiden!

Underbara älskade Saga.
Mars: Flyttade till större lägenhet nere på Sågstigen, fick lägenheten renoverad och bodde bland slipdamm och
arbetsgubbar. Hade panik över att bebisen (Tilia) skulle komma snart och lägenheten var kaos!

Tilia i magen v 39.
April: Våran lilla sessa föddes och lyckan var total! Lyckan förvandlades snabbt till katastrof när lillan
inte alls var så nöjd och skrek hela tiden. Patrick började ana att det är en liten kolik-bebis vi fått.
Jag njöt för fullt med mina små älsklingar och insåg att jag är lyckligast såhär :)

Liten nyfödd mini :)
Maj: Jag började sakta men säkert bli riktigt utmattad. Teo höll låda hela dagarna, tilia hela nätterna.
En riktigt jobbig tid men det gick ju det också :)
Första mors-dag som tvåbarnsmamma :) Underbart!

Juni: Jag fyllde 20 år och har redan kommit in i 30-årskris. Tilias skrikande börjar avta och äntligen
börjar vi få någorlunda rutiner med båda barnen :)

Juli: Teo åkte gocart för första gången i sitt liv, jag och barnen var till farmor i några dagar och hälsade på :)

Augusti: Teo fyllde 2 år, Patrick fyllde 22 år. Tilia blev värsta sjusovare och sover hela nätterna och länge
länge på morgonen :)

September: Min lillebror Marcus fyllde 1 år, jag tog upp kontakten med Carola igen <3 Farmor, annlouise och nino var här en vecka och umgicks,  pappa "flytta hem" igen

Carola och Tilia.

Teo och Tilia i skogen bakom oss :)

Oktober: dagarna gick på som vanligt.Tilia började krypa.

November: Loijsan och Joni fick lilla Emilia, vi åkte ner och hälsade på över dagen.
Tomas och Annika fick lilla Liam, Tilia började resa sig upp mot möbler, väggar och gå längst med t.ex soffan.

December:Ttilia firar sin allra första jul :) Teo sin tredje? Patrick fick sitt efterlängtade körkort :)

Mattias och Tilia äter julmat.


Julafton-09.


Det var lite om året som gått :)
Nu ska jag börja förbereda maten för dagen :)
GOTT NYTT ÅR :)

Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: sina

gott nytt år gumman !!!!!!!!

2009-12-31 @ 20:22:43
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: loijsan

livet e inte helt lätt alla gånger men man får vara glad för de man har =)

Skulle så gärna vilja träffa er oftare=/

2010-01-08 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0