Äntligen!

Efter att jag idag använt min extrema övertalningsförmåga och nästintill lite patetiska resonemang fick jag det godkänt.
1 mars flyttar vi och jag kan inte vara lyckligare. Som jag oroat mig över hur det ska bli med lägenhet  och om vi ens kommer hinna flytta innan bebis kommer. Känns så fruktansvärt skönt att det nu är ordnat och att vi inom en väldigt snar framtid får flytta =) Jag kan inte bli lyckligare denna snorkalla måndag =)

Imorse var jag och lämnade Teo sen åkte jag till skolan och hade en föreläsning om psykiska funktionshinder.
Sen kom mamma och hämtade mig å vi åkte till bostäder och ordnade med lägenheten.
Sen in å handla och hem.
Solen skiner och det är jättefint ute men fyyy satan va kallt det är. -19 när jag lämnade T men nu är det typ -14.

Jag sov jättedåligt natten som var och vaknade ännu tröttare än jag la mig så den här dagen kommer nog bli låååång.
Kl tre ska jag hämta Teo men nu ska ja ut med vovven sen lägga mig och läsa lite omvårdnad innan.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

fasen va nice :-)

Blir skyttetrafik här i månads skiftet! Får ni tillträde den 1 mars eller ?

2009-02-02 @ 12:50:32
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: loijsan

Oh=) gud så bra! Då hinner allt bli färdigt förhoppningsvis=)

2009-02-02 @ 14:07:34
Postat av: Angelica

Vart ska ni flytta?

2009-02-02 @ 23:19:08
URL: http://angelicamagdalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0