Blind?

Nu har jag iaf varit till Bm och tagit massa prover så vi får se nästa vecka vad det visar...
Eftersom jag skulle vara fastande när dom tog proverna skulle jag åka upp tidigt imorse. Mamma kom och hämtade mig som tur är, hade nog inte orkat med bussarna idag. Hon kom vid nio men sen fick jag vänta hur länge som helst på att dom skulle ta proverna så jag höll på att svälta ihjäl.
Nu har jag iaf ätit och slagit ner röven i soffan medans T sover igen. Lilla har feber och hostar så han har varit vaken hundra ggr inatt typ. Jättejobbigt för både honom och mig, Patrick sov helt ovetandes om vilket helvete vi hade.
Teo var jättevarm och hostade jättemycket men han var så himla gosig och glad ändå men ville inte sova.

Idag skulle jag vilja baka lite bullar men det vet jag faktiskt inte om jag orkar, det är iofs inte så jobbigt men jag känner mig så slut och inteså sugen på att vara helt död innan lunch ;P
Vi får se hur jag gör, antar att det slutar med att jag bakar ändå.
Jag har iaf bakat mina drömmar och mockarutor nu så det har vi fikat på =)
Satt uppe till efter 2 iförrgår natt och gjorde drömmar men det är så himla gott så det var värt det ;P

Jag måste verkligen dammsuga när T vaknar också, han har sprungit och ätit macka i hela lägenheten så det ser ut som fan här.
Ne nu ska ja fixa tvättid så vi får tvätta allt innan vi flyttar, har en hel del kvar även fast Patrick tvättade mycket för nån dag sen.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: sina

Va du e duktig som bakar!

Ska nog jag med göra idag?=) SEMLOR!

Hur går det o va gravido? Vilken vecka är du i nu?

Krya på sig kramar till lille T <3

2009-02-27 @ 12:22:16
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: Mari

Läste i ett inlägg här att teo var hostig o ha feber, casper är lika sen tisdag ef så harhan haft 38,7-39graders feber (han är lågtempare i vanliga fall, 35,8grader) så han är jätte sjuk, de hade dom inte ens märkt på dagis i tisdags suckar.. Inatt har han sovit någorlunda bra men dom förgående nätterna har han hostat upp stora slembollar stackarn. Hoppas han blir bättre över helgen. Ja, inget planerat att jag ska ner nå nu i helgen men hör av mig i så fall. Vilka byxor är de du vill köpa då? 75kr för vilket par du än väljer fast hängslebyxorna får du bara låna. Hur vart de nu skulle ni flytta i helgen el ha jag helt fått de om bakfoten :). Dåligtblodvärde hade jag o när jag vänta min två men ät krukpersilja på mackor o bara ändå har hjälpt mig de... kram kram

2009-02-27 @ 12:51:42
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: sina

Nemen guuud e du redan i v.35!!! Va tiden går fort!

Tycker du att tiden gått fortare denna gången än med Teo? och har du nå känsla av vad det e för nån därinne?=)

Tack snälla du,, joo hon e bra charmig lilla Emsan haha.

En stillsam tjej men ibland får hon sina ryck=)

Allt e bara bra med oss tack, Emmie e snorig o småvarm, men väldans glad ändå..

Snö har vi en hel del, halt som satana är det!

Kramar till daj & lilleman o kotten i maggen.

2009-02-27 @ 20:39:49
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej. Hoppas det löser sig för dig med blodvärdet. Kan tänka mig att det är jobbigt. Å inte gör det saken bättre när dem skrämmer upp en ännu mer heller.



Jag tycker du ska vara tjurig. Det är ju inget som hjälper dig ifall du är snäll mot tanten. Ni måste ju också flytta ur eran lägenhet. Är ju inte bara hon i den här världen liksom.



Ta det lugnt med magen bara. Det finns ju en hel massa folk i din släkt som kan hjälpa er, eller hur?



Kram /M

2009-02-27 @ 21:30:31
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Emma

Ja usch, verkligen jobbigt! Tempade honom efter kramperna och då hade han 38,6. De kom så plötsligt för ja märkte ingenting på honom innan utan han busa å hade sig ena stunden och nästa blev de sådär.

Jaaa.. ni måste ju komma å kika hur vi bor, å vi lär ju göra ett besök i er nya lya sen också :-)

Meeen va drygt då! Klart som tusan dom ska vara ute innan måndag kl 12. Stå på dig! Absolut! Dom har haft lång tid på sig nu och då får dom väl se till å sätta lite fart nu istället då!

Visst, de är väl jobbigt om föräldrarna gått bort men då kunde de ju valt att anlita en städfirma istället, jag tycker absolut inte de ska vara DITT problem!

Du får ju gå ner till bovärden på måndag kl 12 å kräva att få nycklarna. Du betalar ju hyra från den 1 mars så då ska du ju även få din lägenhet då också! Annars får dom ju göra rejält avdrag på hyran för dig. Näe usch va irriterad ja blir, även fast de inte är mig de gäller men ja blir de för din skull! haha...

Dom har ju hela helgen på sig så va e problemet ?!

Nu ska nog jag sluta också för den här kommentaren slår nog din i längd nu! ;-) Men vi lär ju som sagt ses nån dag men vi har väl fullt upp bägge två just nu ;-)

kram kram

2009-02-27 @ 21:38:07
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: sina

Jasså sa hon det?? Får dom säga så?=)

Fast ifs, när jag väntade Emmie så antydde våran bm på en pojke, en typisk pojkmage om man tror på sånt sa hon=) Va skönt då att tiden går fortare denna gången! Hur år lilleman nu?

Emmie e fortf mkt snorig..

Nu låter det mamamamamammamamama bakom mej.

Dax för nattning=) Puss hej <3

2009-02-28 @ 18:48:25
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0