Måndag.

Jaha nu vare nu vecka igen. Känns som om det blev en riktigt trögstart på den här dagen.
T var jättegosig imorse när han vakna och ville absolut inte gå ur sängen. Skulle ligga och pilla mig i håret och pussa massor. Så sällan han är så himla mysig och kärvänlig så det var lite hjärtskärande att slita upp han ur sängen och iväg till dagis. Väl på dagis gick det inte alls lika smidigt som det brukar på morgonen, han brukar lägga upp napp å snutt i sitt fack sen springa iväg men imorse ville han sitta kvar hos mamma och bara pilla mig på kinden. Inte roligt att lämna honom då men tillslut gick det iaf.
Efter det bar det av till Magnus och Nina, hjälpte dom lite med datan. Sen åkte jag med dom till mormor och morfar.
Mamma kom dit å lämnade Martin medans dom åkte upp på habiliteringen. Vi var där ett tag sen gick vi hem till oss och lekte en sväng. Sen kollade Martin på film medans jag klippte hans hår. Han såg helt galen ut med sitt lååånga hår så det behövdes verkligen. Sen badade han och spelade lite på datan innan mamma kom och hämtade han igen.
Jag gick och hämtade T på dagis och skulle in å handla på hemvägen. Väl inne på Ica plockar jag på mig massa skit som vanligt som jag inte skulle ha och glömmer det jag gick in för, potatis. Hur i hela helvete kunde jag glömma min älskade potatis?! Aja tur att man har en karl som gärna tar sig en promenad med sin kompanjon så jag slapp gå tillbaka igen.

Nu har jag precis lagt teo så han får vila en sväng innan maten. Han var jättetrött för han hade inte sovit nå på dagis stackarn. Inte konstigt att han hade varit lite smågnällig och gosig hela dagen.

Pappa kommer upp på torsdag igen sen på lördag åker han och Patrick ner och hämtar flyttlasset.
Nu finns det ingen återvändo, hans närvaro är slutgiltig och förevig. Tids nog vänjer jag mig nog med det också
men fram tills dess får jag helt enkelt lära mig kontrollera min ilska på bättre sätt än att tokstäda eller ställa mig i duschen i tre timmar bara för att slippa allt runtomkring.

Ne nu ska ja fixa maten innan jag ska ta upp T igen.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

Du de där med slutgiltig och förevigt när det kommer till vår familj är ja inte riktigt säker på...Finns fortfarande saker som kan locka på andra ställen i framtiden;)

2009-02-16 @ 18:30:11
Postat av: eda

håller nog med föregående talare! ;) Kramar!

2009-02-19 @ 18:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0