Tjockdag.

Imorse vaknade vi kl sju när klockan ringde. Gjorde iordning T och gick med han till dagis. Prata med Nina en sväng och sen hem igen. Väl hemma så skulle jag byta om men insåg ganska snabbt att det är ju lönlöst att ens försöka.
Jag har inga mammabyxor eller nå så det har liksom varit mjukisar som gällt dom senaste veckorna.
Jag har varit för snål för att köpa mammakläder då man bara använder det så kort tid, efter graviditeten med T har jag bara massa sommarkläder. Lite väl kallt att gå omkring med det nu.
Men nu måste jag minsann kosta på iaf ett par byxor för jag har inte ett enda par att ha på mig, det gör mig lite smått deprimerad för jag är så fattig redan som det är. Kanske får låna ett par av mamma ;) Höhö!
Ne nu ska ja upp till försäkringskassan och fixa med lite papper.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det räcker väl med ett byxben av mammas byxor

2009-02-23 @ 14:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0