V. 31.

mage v31


Efter några misslyckade bilder pga Teos kärlek till kameror fick jag en bild där magen syns och inte bara Teo. Han sitter dock där bakom på höften, som vanligt ;P
Jag har fått hundra kommentarer om hur mycket större jag är denna gång än när jag väntade Teo, det kan ju delvis bero på att jag inte hade gått ner alla kilo sen jag fick T och att jag har magen mycket högre nu tycker jag.
Men jag tycker inte att jag är så mycket större än sist, bara att det har gått så fort att jag inte hunnit märka själv hur stor bebisen faktiskt är och hur skrämmande nära förlossningen vi redan är.
Jaja nog om det, enjoy.

Kommentarer
Postat av: loijsan

oooh=) men du sist så blev du ju STOR den sista tiden bara tycker ja...oh du e så fin så fin!

2009-02-02 @ 21:45:44
Postat av: loijsan

sist blev du ju större sista tiden bara tycker ja...

Du e så fin så fin=)

2009-02-02 @ 21:46:39
Postat av: Angelica

Men man blir väl större snabbare andra gången? När moster och Eve var gravida samtidigt så var ju moster skit stor och Eve inge stor alls och det var bara en månad som skilde.

Jasså är det en flickmage den här gången då kanske??

Kram

2009-02-02 @ 23:16:53
URL: http://angelicamagdalena.blogspot.com
Postat av: sina

Tycker du e jättefin! Så himla vackert med gravidmagar men det har jag nog redan sagt=)

2009-02-04 @ 17:22:00
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0