Blåsigt väder.

Imorse vaknade våran underbara T vid sex som vanligt. P var snäll och gick upp så jag sov till nio. När jag kom ut i vardagsrummet ligger Teo på Patrick i soffan och sover. Mina älskade små sötnötter!
Jag tog med vovven ut på morgonpromenad, blåste jättemycket så det var inge vidare. Saga uppskattar iofs att få lite vind under öronen så hon skutta runt så glatt.

Efter en lång diskussion med pappa kom vi överens? om att han skulle ta hem Saga till sig igen. Min älskade lilla pluppa, jag kommer dö av saknad. Hon är som skapad för mig men jag kan inte ha en hund om hon ska skötas enligt någon annans knepiga värderingar. Det är ju trots allt pappas hund så jag har inte så mycket att säga till om men hon är verkligen perfekt för oss.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, det är som sagt inte så skönt ute så det blir nog inga längre utevistelser idag inte.
Teo är påväg att bli lite förkyld igen, näsan rinner och lite rethosta. Inget allvarligt men det känns så tråkigt att man aldrig får vara helt fri från förkylningar eller andra smittor.

Jag har fortfarande inte ätit någon frukost så det är det som står härnäst på att-göra-listan. Sen blire nog lite mys med karln framför tvn innan T vaknar igen. P la nyss in honom i sängen så ja hoppas han sover vidare ett tag till iaf.

Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0