Måste, måste, måste!

Imorse gick jag iväg med T strax innan åtta. Sen kom mamma och lämnade Markus eftersom dom skulle på rättegång idag.
Han har varit så lugn och glad hela dagen så jag har knappt märkt att han varit här. Jag har rensat ur lite skit och papper ur skåpet men det ser ändå ut som en orkan har dragit fram. Aja försöka duger iaf =)
Har vikt massa tvätt för Patrick var så duktig och tvätta igår kväll/natt. Nu ska han bara springa ner med lite skit i källaren så har han tjänat ihop till en timme på gymmet idag igen ;P haha skoja bara, han är vanligtvis där 3 timmar varannan dag men han ville gå iväg ett tag idag också. Aja jag klagar inte, så fint när det väl börjar ge resultat.

Nu somna Markus inne i Teos säng och självklart ringer mamma i samma stund och säger att dom är påväg hem.
Taskig tajming.
Ne nu ska ja tömma diskmaskinen sen ska T hämtas kl tre.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: loijsan

oh va du e snål... kan du sätta upp bilder på magen så ja hinner me o se så kanske ja ringer dig o pratar lite;)

Saknar dig!

Puss puss Älskar er

2009-01-30 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0