Men idag då?

Imorse vaknade T vid sex och sen dess har det varit full fart. Nu har precis T somnat inne i sängen och P här på soffan. Saga ligger på golvet och snarkar, men vad ska jag göra då?!
Det finns ju ingenting att göra, jag har ingen ork till att göra nånting extremt heller för del delen.
Hela nätterna plågas jag av de värsta sendrag man kan tänka sig, ända uppe från skinkorna ner i hälen.
Jag är helt öm i hela benen och går som en kärring, inte roligt alls.
Min jävla handläggare segar med beslut ang. lägenhet så om det vill sig riktigt illa kommer vi inte kunna flytta förän 1 april. Det känns inte det minsta lockande med tanke på att bebisen är beräknad att kika ut där i krokarna.
Jag vill inte behöva föda mitt uppe i flytten, det skulle såklart inte förvåna mig ett dugg om det blir så.

Jag vill hitta på nånting idag men P är så fruktansvärt tråkig och vägrar vara lite entusiastisk. Jag föreslog en promenad till Sibo då sa han att det är för kallt. Ut och leka i snön men det var för kallt och för mycket snö. Hälsa på mormor och morfar och vara ute där så T får leka var för drygt. Jag vägrar göra nått av ovanstående själv idag igen, jag får jämt vara ute och leka själv med T eller gå ut och gå själv. Det är mycket roligare om han är med så man iaf har nån att prata med.
Nog för att T babblar på så glatt men det är på en helt annan nivå ;)

Idag ska jag nog göra iordning lasagnette till middag, det är ett tag sen nu och T tycker jätte mycket om det. Roligare att laga mat om nån förutom jag själv faktiskt äter och tycker att det är gott.
Ne nu ska ja väcka Patrick och försöka få nå vettigt ur honom, jag klarar inte av att bara sitta här inne längre.
vi får se hur det går, antar att han kommer böna och be för att få sova liiiite till men jag som är så hård och besynnerlig skonar inte någon från mitt eviga tjat.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer
Postat av: loijsan

vet du vet du vet du=) mattias ringde mig idag=) oooo ja hoppas av hela mitt hjärta att han flyttar hit=)) hahaaaaa

O sen kommer du, T, papi o bebbe efter;) jaaa bra idé ;)

2009-01-31 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0