Rubrik.

Jag försöker vara flitig och plugga men jag är verkligen helt hjärndöd. Jag fattar ingenting, det är jättetråkigt och jag känner ingen som helst motivation till att fortsätta idiotförklara mig själv.
Jag försöker verkligen förstå men det är såååå svårt och jag har skjutit upp det så länge att jag inte minns nånting ifrån föreläsningen. Dumma dumma dumma Madeleine!!
Jag ska ta en kopp te och försöka samla mina tankar innan jag tar tag i det här igen. Klockan börjar bli mycket och mitt tålamod tog slut ungefär en kvart innan vi la Teo så det känns inte direkt så passande att försöka förstå sig på det här men jag ska göra mitt bästa.
Nu ska jag som sagt dränka mig i en kopp te först och främst!
Ha´re bra, hej!

Kommentarer
Postat av: loijsan

människan är inte skapt för att plugga!!;) thats it!

eller så e de bara vi;) haha

2009-01-26 @ 21:35:12
Postat av: hm

man e inte dummare än man gör sig. plugga på bara ge inte upp kram

2009-01-28 @ 19:22:27
Postat av: Anonym

man e inte dummare än man gör sig. plugga på bara ge inte upp kram

2009-01-28 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0