Smärta.

Usch jag har haft så fruktansvärt ont i hela bäckenet och ena benet nu i nån dag. Kan inte sitta i mer än några minuter innan det börjar göra riktigt ont. Det har varit så himla halt ute så jag har knappt vågat mig ut mer än det nödvändigaste, lämna/hämta T, promenera kortisar med Saga och kolla posten typ. Det märks att jag verkligen behöver röra mig mer än så för jag får så fruktansvärt ont annars. Iofs gör det ont när jag väl är ute och går men efteråt känns det bättre.
Nu får jag ta mig i kragen och ordna upp det iaf innan jag blir liggandes på soffan med ännu värre smärta.

Imorse var det ett rent helvete att komma hemifrån. Teo ville varken klä på sig, sätta sig i vagnen eller gå till dagis. Var helt tokig och jag var helt slut innan jag ens kom utanför dörren. Väl på dagis försvann han innan jag ens hann ta av han mössan så då var det minsann inga protester. Skönt att det går bra att lämna även fast han var hemma en månad.

Idag var jag å Mattias till Bollnäs en sväng, jag lämnade in papper på stadshuset och Mattias var till arbetsförmedlingen.
Skulle egentligen ha varit in på skolan men jag har inte fått nå svar från min lärare ang resterna jag inte lämnat in så det får vänta tills nån annan dag.

ne nu ska ja sätta mig och leta reda på nån snygg lift tills lillbebisen kommer.
Inte så jäättelångt kvar nu så det är lika bra att börja tänka på det praktiska i tid den här gången
så det inte slutar med nå impulsköp som jag kommer ångra.
Ha´re bra, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0