Sovmorgon.

T vaknade kvart över sju imorse, P gjorde välling sen gick han upp med honom.
Jag och Saga låg kvar och sov ända till kvart över tio!!! Jag vaknade med världens ryck och trodde klockan var minst tolv-ett. Hatar att sova länge på morgonen, då är jag skittrött hela dagen sen.

Jag åt frukost och då ville självklart min plupp också ha frukost för andra gången denna morgon. Patrick gick ut med saga medans vi åt frukost. Sen gosade vi lite innan Teo somnade igen.
Vi tvättade igår så jag har en hel del tvätt att vika iordning. Ska ta och städa lite också när jag ändå håller på. Har varit lite slarvig med att borsta lilla vovven så nu är det faktiskt lite hårtussar i hörnen. Nog för att hon knappt fäller nå hår men det syns iaf och det stör mig att det ligger där.

Idag är det kallare ute än igår, trodde det skulle vara lika skönt ute idag igen men icke. Det blir långkalsonger idag igen. Igår var vi ute och åkte pulka med Teo. Det tycker han jättemycket om. Saga skuttade omkring som en dåre i skogen och blev en liten valp igen såg det ut som.

Ne nu skriker tvätten på mig så det är lika bra att sätta igång.
Ha´re bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0